Jubelsau Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio er ei SO hore. Yay! Ja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Hva er dagens tariffer på deg Tone? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg er ei siste ordet prostituert. Spennende. Ta et hint Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Nå gleder jeg meg faktisk ganske til etter skolen i morgen Har ikke vert i oslo sentrum siden i sommer :/ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio er ei SO hore. Yay! Og du er Recent pic post-avhengig. Det gjør deg ikke til en bedre person. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio er ei SO hore. Yay! Og du er Recent pic post-avhengig. Det gjør deg ikke til en bedre person. Nah, jeg er ett rævhull, men det vet jeg jo! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 ehh... det er en smål feil til meg det står at jeg ahr 5 innlegg men jeg har jo 15+ inlegg bare på ot-baren hva skyldes det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Postcount telles ikke her i denne baren. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 ehh... det er en smål feil til meg det står at jeg ahr 5 innlegg men jeg har jo 15+ inlegg bare på ot-baren hva skyldes det? OT teller ikke på postcounten. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) ehh... det er en smål feil til meg det står at jeg ahr 5 innlegg men jeg har jo 15+ inlegg bare på ot-baren hva skyldes det? OT teller ikke på postcounten. Baha! Eid Endret 8. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 ehh... det er en smål feil til meg det står at jeg ahr 5 innlegg men jeg har jo 15+ inlegg bare på ot-baren hva skyldes det? OT teller ikke på postcounten. Baha! Eid Ok..? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 ehh... det er en smål feil til meg det står at jeg ahr 5 innlegg men jeg har jo 15+ inlegg bare på ot-baren hva skyldes det? OT teller ikke på postcounten. Baha! Eid Ok..? tone var før deg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Bare spam på emo'en Du er så kul, at jeg vil ha sex med deg. Too late...meg å dama har hatt sex nu Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 ehh... det er en smål feil til meg det står at jeg ahr 5 innlegg men jeg har jo 15+ inlegg bare på ot-baren hva skyldes det? OT teller ikke på postcounten. Baha! Eid Ok..? tone var før deg Postcount telles ikke her i denne baren. "OT-baren" telles ikke innlegg, men...Off-Topic teller heller ikke innlegg. Jeg har rett, hun har feil. Correct me if im wrong.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 jeg vil ha en boksebag. de klager på at et rister i hele huset når jeg slår i veggen :\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 jeg vil ha en boksebag. de klager på at et rister i hele huset når jeg slår i veggen :\ Kjøp en da vel, de koster ikke så mye. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 veit da ikke hvor man kjøpe det men kan ikke snakke om det her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 www.fighter.no Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Postcount telles ikke her i denne baren. "OT-baren" telles ikke innlegg, men...Off-Topic teller heller ikke innlegg. Jeg har rett, hun har feil. Så fordi jeg kun nevnte OT-baren tok jeg feil? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 jeg vil ha en boksebag. de klager på at et rister i hele huset når jeg slår i veggen :\ Kjøp en da vel, de koster ikke så mye. Enda bedre, last ned en boksebag, så slipper du og dra til butikken og kjøpe den, ta opp hele baksetet i bilen også montere den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg