Ø.B. Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvor er Anette når man trenger henne... Stikker på bursdag jeg. Rock on Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Altså... Er det noen ting man kan lukte på eller noe som får en tett nese til å åpne seg? Jeg er desperat. Har ikke nesespray, og neseboret er pottetett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Altså... Er det noen ting man kan lukte på eller noe som får en tett nese til å åpne seg? Jeg er desperat. Har ikke nesespray, og neseboret er pottetett. Hornsalt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 eller du kan bare bruke lunka saltvann. En spiseskje salt per liter vann eller noe sånt. et par dråper i hvert nesebor Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tror nok ikke hornsalt er løsningen.. Blir vel nermere hjerneskade av den sniffinga:P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tror nok ikke hornsalt er løsningen.. Blir vel nermere hjerneskade av den sniffinga:P Hjerneskader er phun. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Han kan ta seg en stripe kockey-pulver Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tror nok ikke hornsalt er løsningen.. Blir vel nermere hjerneskade av den sniffinga:P Er ihvertfall moro å se hvordan folk reagerer av å sniffe det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nede i Colombia produserer de ett mirakelpulver mot tette neser etter hva jeg har blitt fortalt... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Baha! Fugelen her har blitt gal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Baha! Fugelen her har blitt gal Det hadde du sikkert også blitt av å sitte i bur! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 *Brum, brum* http://home.no.net/mralien/bmw/bmw2.jpg Din bil? Vi har Z3 i svart. Likte fargen på bildet du viste bedre, da. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Baha! Fugelen her har blitt gal Det hadde du sikkert også blitt av å sitte i bur! Han er det alt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Baha! Fugelen her har blitt gal Det hadde du sikkert også blitt av å sitte i bur! Snakk om fengselsfugl. :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Din bil? Vi har Z3 i svart. Likte fargen på bildet du viste bedre, da. Pappa sin nå. Ekte frisørracer. Skal snart bli kvitt det stempelet though. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Baha! Fugelen her har blitt gal Den vil bade. Kjøp et kar til den. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Din bil? Vi har Z3 i svart. Likte fargen på bildet du viste bedre, da. Pappa sin nå. Ekte frisørracer. Skal snart bli kvitt det stempelet though. Får jeg lov til å låne? Stakars meg som kjører rundt i en Opel Astra sport Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Baha! Fugelen her har blitt gal Den vil bade. Kjøp et kar til den. Ja det må bli en kar, siden han ikke brøy seg noe om fugelen min (død).. Han må være homo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg