Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Det blir på sett og vis rasisme av Mala der.

Snakker av erfaring, men eg tar ikkje alle under samme klype her. Men noen har tendenser ;) Veit ikkje kor mange ganger e g har fått høre at eg narkis pga. eg kommer fra Odda, eller at eg er dum fordi eg kommer fra Bergen. ( Odda er ett godt stykke fra Bergen, og vi snakker ikkje på langt nær Bergensk :whistle: )

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var uten internett i nesten hele går, men nå er den tilbake :D Weee..

 

Har surra litt rundt i dag etter skolen, kjørt mamma på jobb, henta søss på skolen, vært hos farmor en tur og kjøpt gatekjøkkenmat sammen med søss.

 

MEN så fikk jeg en skikkelig dårlig nyhet, for de som har fått med seg bilpratet mitt tidligere så skulle jeg nå hatt en Opel Astra som farmor nå har. Hun har bestilt seg ny Mercedes A-klasse, men så er de hjerneskadde idioter på fabrikken så de har ikke begynt å lage den nye typen enda. Bilen skulle vært levert for en uke siden, men nå skal den visst komme i November. DET suger hardt! November er leeenge til og jeg som hadde gleda meg og venta i mange uker på egen bil.. Dette ødela totalt dagen min..

 

Håper dere har en bedre dag en meg, stikker på jobb straks jeg.. :)

Lenke til kommentar
Var uten internett i nesten hele går, men nå er den tilbake :D Weee..

 

Har surra litt rundt i dag etter skolen, kjørt mamma på jobb, henta søss på skolen, vært hos farmor en tur og kjøpt gatekjøkkenmat sammen med søss.

 

MEN så fikk jeg en skikkelig dårlig nyhet, for de som har fått med seg bilpratet mitt tidligere så skulle jeg nå hatt en Opel Astra som farmor nå har. Hun har bestilt seg ny Mercedes A-klasse, men så er de hjerneskadde idioter på fabrikken så de har ikke begynt å lage den nye typen enda. Bilen skulle vært levert for en uke siden, men nå skal den visst komme i November. DET suger hardt! November er leeenge til og jeg som hadde gleda meg og venta i mange uker på egen bil.. Dette ødela totalt dagen min..

 

Håper dere har en bedre dag en meg, stikker på jobb straks jeg.. :)

Anette, kom til ketchez og han låner bort sin Volvo!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...