Mala Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det blir på sett og vis rasisme av Mala der. Snakker av erfaring, men eg tar ikkje alle under samme klype her. Men noen har tendenser Veit ikkje kor mange ganger e g har fått høre at eg narkis pga. eg kommer fra Odda, eller at eg er dum fordi eg kommer fra Bergen. ( Odda er ett godt stykke fra Bergen, og vi snakker ikkje på langt nær Bergensk ) Endret 8. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg blir så jævla lei enkelte folk! (eks: en dude i klassen) Jeg er kanskje ikke så god som han så jeg blir seff satt som keeper og HVER jævla gang jeg ikke greier noe klikker han på meg er det rart folk ikke liker han? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ronja røverdatter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ronja røverdatter. Ja enig? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Pippi Langstrømpe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Javel, vi slenger oss på! Emil i Lönneberget for svarte pwner alt og alle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Pippi Langstrømpe. I'd hit it. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Javel, vi slenger oss på! Emil i Lönneberget for svarte pwner alt og alle I'd hit it. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei Anette. I'd hit it. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dagen derpå etter Skottland-kampen i går. Fortsatt forbanna. Jeg skal faenmeg gå på kampen mot Moldova og SKRIKE til gutta at de skal jobbe. Evt. be Hareide sette meg på. Heller mot det siste, egentlig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Var uten internett i nesten hele går, men nå er den tilbake Weee.. Har surra litt rundt i dag etter skolen, kjørt mamma på jobb, henta søss på skolen, vært hos farmor en tur og kjøpt gatekjøkkenmat sammen med søss. MEN så fikk jeg en skikkelig dårlig nyhet, for de som har fått med seg bilpratet mitt tidligere så skulle jeg nå hatt en Opel Astra som farmor nå har. Hun har bestilt seg ny Mercedes A-klasse, men så er de hjerneskadde idioter på fabrikken så de har ikke begynt å lage den nye typen enda. Bilen skulle vært levert for en uke siden, men nå skal den visst komme i November. DET suger hardt! November er leeenge til og jeg som hadde gleda meg og venta i mange uker på egen bil.. Dette ødela totalt dagen min.. Håper dere har en bedre dag en meg, stikker på jobb straks jeg.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Var uten internett i nesten hele går, men nå er den tilbake Weee.. Har surra litt rundt i dag etter skolen, kjørt mamma på jobb, henta søss på skolen, vært hos farmor en tur og kjøpt gatekjøkkenmat sammen med søss. MEN så fikk jeg en skikkelig dårlig nyhet, for de som har fått med seg bilpratet mitt tidligere så skulle jeg nå hatt en Opel Astra som farmor nå har. Hun har bestilt seg ny Mercedes A-klasse, men så er de hjerneskadde idioter på fabrikken så de har ikke begynt å lage den nye typen enda. Bilen skulle vært levert for en uke siden, men nå skal den visst komme i November. DET suger hardt! November er leeenge til og jeg som hadde gleda meg og venta i mange uker på egen bil.. Dette ødela totalt dagen min.. Håper dere har en bedre dag en meg, stikker på jobb straks jeg.. Anette, kom til ketchez og han låner bort sin Volvo! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Anette, kom til ketchez og han låner bort sin Volvo! Og du forventer at hun drar en eline bak statoil? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Veldig snilt av deg å tilby meg den, men syntes å kunne huske at den var livsfarlig å kjøre. Også bor du litt langt unna.. Men takk for tilbudet =) Skal få lpne bilen til mor hvis hu ikke skal noe og jeg trenger bil da. btw: Hei til deg og Goophy =) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Anette, kom til ketchez og han låner bort sin Volvo! Og du forventer at hun drar en eline bak statoil? Hvorfor skulle jeg? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Veldig snilt av deg å tilby meg den, men syntes å kunne huske at den var livsfarlig å kjøre. Også bor du litt langt unna.. Men takk for tilbudet =) Den er fikset nå... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 *snip* Btw, du får ikke låne bilen min. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Anette, kom til ketchez og han låner bort sin Volvo! Og du forventer at hun drar en eline bak statoil? Hvorfor skulle jeg? Gjett. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg