kimman Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 banke ham fordi han er soss eller? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Neee, er det noe vits i da? god ettermiddag folkens forresten. Morsom dag i dag for min del Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 banke ham fordi han er soss eller? Nei, fordi han er en dust. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vil banke opp en soss fra Bærum for meg? Hmm..? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nå starter timen. "hidyho!" Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vil banke opp en soss fra Bærum for meg? betaling? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vil banke opp en soss fra Bærum for meg? betaling? En klem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg gjør det for en het natt og en hamburger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg gjør det for en het natt og en hamburger. Deal! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Han trenger øks mellom øynene. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har ikke eti no ennå. skal innom butikken på vei hjem, kjøpe litt kjøtt, og lage taco *rawr* Me love Taco Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg gjør det for en het natt og en hamburger. Deal! Hva faen er det for et dyr? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vil banke opp en soss fra Bærum for meg? betaling? En klem. En flash? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 I'm flink. Jeg har slutta å røyke i dag jeg. Endelig kvitt faenskapet Grattis Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg gjør det for en het natt og en hamburger. Deal! http://blink.dagbladet.no/user/files/c/ch/...vif/mer_rar.jpg Hva faen er det for et dyr? Det er en soss som maser om at jeg må komme til Bærum! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg gjør det for en het natt og en hamburger. Deal! http://blink.dagbladet.no/user/files/c/ch/...vif/mer_rar.jpg Hva faen er det for et dyr? Det er en soss som maser om at jeg må komme til Bærum! Ligner på Joachim. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kan ikkje fordra de berums sossene(ynskyld til de som ikkje er det) men fikk prata me noen i kongeparken, de klysene Var greie noen da Men mange som ikkje var det Endret 8. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 http://blink.dagbladet.no/user/files/c/ch/...vif/mer_rar.jpg Ligner på Joachim. Godt å vite at jeg ikke er den eneste som synes det! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kan ikkje fordra de berums sossene(ynskyld til de som ikkje er det) men fikk prata me noen i kongeparken, de klysene Var greie noen da Congrats, you just won the 'idiot of the year' award. Endret 8. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det blir på sett og vis rasisme av Mala der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg