Fredrik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 haha : Hahaha! Pent! Dumt av deg å poste det bildet, btw. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke si at det der var fra Lost og at jeg nettopp fikk vite en grusom spoiler... I så fall, brenn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som har hørt uttrykket curlingbarn? Det du er et flott eksempel på mener du? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke si at det der var fra Lost og at jeg nettopp fikk vite en grusom spoiler... I så fall, brenn. Takk for at jeg leste din post først så jeg ikke kom over den eventuelle spoileren. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som har hørt uttrykket curlingbarn? Det du er et flott eksempel på mener du? Jeg sa til naturfagslæreren min at om jeg kommer opp i prøvemuntlig får han ihvertfall gjøre klar en tekopp til meg. Og han bare," nei, det kan du glemme, du skal ihvertfall ikke bli et curlinbarn med min hjelp!" hadde aldri hørt det uttrykket før... Synes det var frekt sagt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) EWOK!! BRENN BRENN, det er folk som føller med LOST på TV norge her !! da har de ikke sett *******************!! *** Noe som spolerer for de som følger med på LOST TVnorge er fjernet av moderator *** Endret 24. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 omfg!! GLEMTE SPOILER!!! ehh,det er ikke fra lost.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som har hørt uttrykket curlingbarn? Det du er et flott eksempel på mener du? Jeg sa til naturfagslæreren min at om jeg kommer opp i prøvemuntlig får han ihvertfall gjøre klar en tekopp til meg. Og han bare," nei, det kan du glemme, du skal ihvertfall ikke bli et curlinbarn med min hjelp!" hadde aldri hørt det uttrykket før... Synes det var frekt sagt. http://www.google.com/search?q=curlingbarn...=utf-8&oe=utf-8 http://www.hn.se/m_standard.php?id=421347&...vdelning_2=169& Etter litt lesing på svensk, jeg forstod det slik at det er at foreldrene lar barna bestemme for mye slik at de "bestemmer" hva den selv vil.. At barnet får gjøre hva den selv vil. Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 sry,sry,sry! ja, jeg skal tenne på meg selv og løpe rundt i gata. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 JAJA,stikker for kvelden, er trøtt som faen etter lang biltur GOOOD Nigth everybody, bortsettfra ewok, han får ikke sove i natt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg sa til naturfagslæreren min at om jeg kommer opp i prøvemuntlig får han ihvertfall gjøre klar en tekopp til meg. Og han bare," nei, det kan du glemme, du skal ihvertfall ikke bli et curlinbarn med min hjelp!" hadde aldri hørt det uttrykket før... Synes det var frekt sagt. Det er det svenske uttykket for "glasurgenerasjonen" Endret 24. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 JAJA,stikker for kvelden, er trøtt som faen etter lang biltur GOOOD Nigth everybody, bortsettfra ewok, han får ikke sove i natt jeg kommer til å ligge helt svidd i gata jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 I følge læreren min var det "barn som aldri møtte motstand og seilte gjennom livet på en strøm av penger fra andre". Ble ganske sint. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 I følge læreren min var det "barn som aldri møtte motstand og seilte gjennom livet på en strøm av penger fra andre". Ble ganske sint. Var ganske frekt ja.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) I følge læreren min var det "barn som aldri møtte motstand og seilte gjennom livet på en strøm av penger fra andre". Ble ganske sint. Som sagt det svenske uttrykket for "glasurgenerasjonen. Det kommer av at foreldrene "koster" vekk alle utfordringer for ungen. Synes du passer fint inn jeg Endret 24. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Passer ikke med det jeg leser på svensk, at foreldre aldri har tid. Min mor er hjemmeværende. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Passer ikke med det jeg leser på svensk, at foreldre aldri har tid. Min mor er hjemmeværende. Det er vel det at et barn ikke har noen utfordringer i livet, at man lever i foreldrenes trygghet for ting utenfor.. Akkurat som i en boble Derav mye hjulpet av økonomi. Endret 24. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 EWOK!! BRENN BRENN, det er folk som føller med LOST på TV norge her !! da har de ikke sett XXXXX!! Altså.. Rediger posten din. Like mye spoiler den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg