Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Go natt. Skal bli digg og koze med dyna, naken Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 God natt tøsene mine! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tøs er faktisk pent på dansk, så regner med at du bruker den benevnelsen + at du ikke mener meg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 åh, fy flate! Team America er råmorsom, jo! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Digga spesielt sex-scenen. Lo som bare det Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Go morgen folkens. Noen smo har hatt en god natt? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Ja, jeg Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg også. Men så er det skole... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Argh, skole er skikkelig dritt for tia. Hadde den mest kjedelige og minst lærerike dagen jeg har hatt siden i fjor på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Dere får kose dere på skolen da, barn. Legger meg om en time tenker jeg. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Dere får kose dere på skolen da, barn. Legger meg om en time tenker jeg. stfu omf, vil sove.... Hvordan tror du læreren reagerer om jeg stiller opp med pute? Endret 8. september 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jaja, idag skal jeg og noen andre fremføre et prosjekt om buddhistisk mytologi, jeg vet ingenting om hvor mye de andre har gjort el. så dette kan bli bra ;o Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Ja, nå bærer det avgårde til skolen for en lærerik dag. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 jaja, drar av gårde nå. Til det som forhåpentligvis blir en bra dag på skolen.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Halve dagen på kjøkken hos oss idag! *stikke på skolen* Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Lærerik dag, my ass! Læreren vår kan jo ikke en dritt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 I'm flink. Jeg har slutta å røyke i dag jeg. Endelig kvitt faenskapet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Yes du are very flink snittLeif, grattis! Ja for en halvtime siden hadde e nok en personlig kampe med meg sjøl om å dra meg opp av senga, eg vant til slutt Eg har nøytrale feelings om denna dagen her, en ting er sikkert! Det blir mye asosial filmtitting. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 I'm flink. Jeg har slutta å røyke i dag jeg. Du har ikke røyka i dag, og da har du slutta? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 I'm flink. Jeg har slutta å røyke i dag jeg. Du har ikke røyka i dag, og da har du slutta? La meg demonstrere forskjell. De som sier: "jeg prøver å slutte å røyke" har en større tendens til å mislykkes siden de narrer seg selv til å tro at det er vanskelig. Nå er det vel 9 timer siden jeg røyka sist og jeg har ikke det minste lyst på røyk. det er Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg