xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Åååh, opprett en "Hvilken Brus er best" tråd. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 God natt folkens. jeg skal sove i sengen min med dyne på, og med hodet oppå puten. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg liker å ha den ene foten utenfor dyna. Helst høyrefoten. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mozell Har matteprøve i morgen *kose på matteboka* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mountain Dew er jo helt klart best.Den er grønn. Bah, Villa er den desidert beste brusen på jordens overflate. Definitivt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg liker å ha den ene foten utenfor dyna. Helst høyrefoten. Word. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva er definitivt? At Villa er den desidert beste brusen på jordens overflate. Eller at Mountain Dew er grønn? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg liker å ha den ene foten utenfor dyna. Helst høyrefoten. Word. Third! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 At alt brus bortsett fra cola er godt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg liker å ha den ene foten utenfor dyna. Helst høyrefoten. Word. Third! høyre? herregud... Venstre da.. Venstrebeint jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Håper virkelig noen har betalt deg for å si at du liker den typen ekkel brus STP? ^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Håper virkelig noen har betalt deg for å si at du liker den typen ekkel brus STP? ^^ Jeg har. Coca cola suger. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Håper virkelig noen har betalt deg for å si at du liker den typen ekkel brus STP? ^^ Jeg betaler den selv. Jeg jobber, slik at jeg får penger som jeg kan kjøpe villa for. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Håper virkelig noen har betalt deg for å si at du liker den typen ekkel brus STP? ^^ Jeg har. Coca cola suger. takk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Håper virkelig noen har betalt deg for å si at du liker den typen ekkel brus STP? ^^ Jeg betaler den selv. Jeg jobber, slik at jeg får penger som jeg kan kjøpe villa for. Hmm. Godt svart. Egentlig er jeg bare i kranglemodus i kveld. Har ikke noe spesielt imot Villa. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 vet det er support, men blir for dumt å spørre om sånt i et eget tråd føler nå jeg. Hva heter sånn boks der man kan putte harddisk oppi, skal ha meg en sånn da jeg har kjøpt 160 GB til 40 dollars. Må ha noe å søke på i komplett. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 NorthGarden Bruker Registrert: 20/02/2005 Innlegg: 865 Advarsel: (0%) ------------------------------ Bare sånn hvis dere lurte. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har heller ingen advarsel. Utrolig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg