thomassit0 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Høyremannen hos oss sa dette om SVs forslag om å fjerne karakterer. «Det funker dårlig å søke utdanning i utlandet og forklare at du ikke har karakterer. «I've got no grades to show you, but I can show you this fjøl i made in sløyden» ^^ hah lol @ høyremannen lizzm. Endret 7. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Tror jeg bestemte meg for SV i kveld. Kristin imponerte i skoledebatten.På TV2 nyhetene i dag var alle reportasjene om valgkampen til fordel for høyresiden. Her lukter det svidd Så du er mot karakterer og eksamen? Kenneth fra medielinjen kommer, "Hi, my name is Kenneth, I'm really sorry, but I'm from Norway, and I've no grades. But you can look on this movie, I made this in the medialesson, or maybe this kjelke from sløyden is better"? Er det sånn det skal funke, Kenneth? Jeg skal også stemme SV tenker jeg. So? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Joachim, ser de samme eksemplene går igjen. Fjølen fra Sløyden ligger ute på Høyres intranett. Men på skolen vår var Venstre først ute med å lansere eksempelet. Jeg prøvde å personifisere det litt ekstra nå da... Natta søten! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Sikker på du har tatt medesinen din i dag? Men, ja jeg tok jo de pillene mor la frem på nattbordet mitt. Og svelget de ned med en slurk vann. Gjorde jeg noe feil? Ånei Bundy! Jeg kommer til å dø! HJELP! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Sikker på du har tatt medesinen din i dag? Men, ja jeg tok jo de pillene mor la frem på nattbordet mitt. Og svelget de ned med en slurk vann. Gjorde jeg noe feil? Ånei Bundy! Jeg kommer til å dø! HJELP! Aner jeg litt hostalitet her? De var vel ikke grønne og smakte søtt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Høyremannen hos oss sa dette om SVs forslag om å fjerne karakterer. «Det funker dårlig å søke utdanning i utlandet og forklare at du ikke har karakterer. «I've got no grades to show you, but I can show you this fjøl i made in sløyden» ^^ Mannen som representerte FRP på skoledebatten i seljord sa noe lignende: "I have no grades, but I have this nice treboll i've made Endret 7. september 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jo, er det noe galt med grønt? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Det finnes ikke noe bedre enn grønt! Jeg og STP har funnet ut at coca cola light lime er verdens beste brus som finnes nå! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Det finnes ikke noe bedre enn grønt! Jeg og STP har funnet ut at coca cola light lime er verdens beste brus som finnes nå! Den er god den da, smakte den på rudskogen i sommer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jo, er det noe galt med grønt? Haha EDIT: Er det lilla frosker på veggen nå? Endret 7. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Noooo! Jeg føler meg kvalm! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 dam... dyrt å handle cder på salg jo : THE WHITE STRIPES Elephant TRANG FØDSEL De Aller Beste RICOCHETS Isolation Franz Ferdinand -Franz Ferdinand GÅTE Iselilja Sum 548,- inkl frakt fra platekompaniet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ok da Bundy, jeg tar ingen piller. Jeg bare liker Pink Floyd. [ironi]Det med de grønne pillene var skuespill, sikkert noe du ikke skjønte.[/ironi] EDIT: Vi tar den ikke lenger nuh? Ok? Endret 7. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Det med de grønne pillene var skuespill, sikkert noe du ikke skjønte. Hey! Bundy er jo ikke dum han da! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Ok, har rettet for deg nå Tonio. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg skal ikke starte noen politisk debatt her. Det blir bare krangel uansett. Men jeg har såpass god oversikt. Og SV snakker om mer enn å bare fjerne karaterer. Dere ser litt for mye på overskriftene. Jeg har laget film om de som utvikler såkalte mappevurderings "systemer". Derfor har jeg litt innsikt i hvordan det funker. Dessuten så vet jeg at SV ikke får gjennom det forslaget uansett. Det er bare de som ønsker å gå så langt. Poenget er at de har størst fokus på skole blandt partiene. Og jeg er enig i mye av det de sier. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Det finnes ikke noe bedre enn grønt! Jeg og STP har funnet ut at coca cola light lime er verdens beste brus som finnes nå! kuke ta, heller! Pepsi max cool lemon er bedre. Du feilinformerer hw.no Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Mountain Dew er jo helt klart best. Den er grønn. Endret 7. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Mountain Dew er jo helt klart best.Den er grønn. Bah, Villa er den desidert beste brusen på jordens overflate. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Mountain Dew er jo helt klart best.Den er grønn. Den smaker bare sukker/kvalmt, vil spy av den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg