Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sender du under hundre SMS i måneden?!  :whistle:

Fikk et brev fra NetCom i dag om at jeg hadde sendt 502 SMS i februar... Det syns jeg er litt mye..

Bah, var på trening i dag, tror det har blitt litt mye fotball på meg i det siste.. Bena var helt kake. De ville ikke løpe. Og nå kjennes det ut som om de skal dette av + at det kjennes ut som om venstrebenet mitt ikke får nok blodtilførsel. Det er litt ekkelt, egentlig :(

Lenke til kommentar
Sender du under hundre SMS i måneden?!  :whistle:

Fikk et brev fra NetCom i dag om at jeg hadde sendt 502 SMS i februar... Det syns jeg er litt mye..

Bah, var på trening i dag, tror det har blitt litt mye fotball på meg i det siste.. Bena var helt kake. De ville ikke løpe. Og nå kjennes det ut som om de skal dette av + at det kjennes ut som om venstrebenet mitt ikke får nok blodtilførsel. Det er litt ekkelt, egentlig :(

Sender vel mellom ti og femti på en vanlig dag. 500 i måneden høres jo normalt ut, tror mitt ligger ca 1000 ofte, men har ingen oversikt pga kontantkort.

Lenke til kommentar
lettere før da en melding kostet en kr  :!:  lettere å helde tellingen hvertfall!

Jeg synes det er lett nå, ettersom de koster en halv krone (49 øre) :) Har chess contant :love:

Herr Brun

har telenor, så, det koster 69 øre for svarte! men når jeg kjøper meg ny telefon skal jeg bruke noe billigere :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...