LarsP Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Heng Solli. Ikke bruk han som høyreback på landslaget da han er midtbanespiller. ^^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hahah, den var geinal! edit: JoachimR sin post^^ Endret 7. september 2005 av razh0r Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Der fikk jeg frysninger. @ canal+ film 1 Endret 7. september 2005 av robB Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling. Dritt dyr! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling. Dritt dyr! WTF Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling.... ..med? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling. Dritt dyr! Ned med grevlinger og skotter! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling.... ..med? Traktor? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Traktor? Nei, nei.. Bil De utgjør noen fine fartsdumper Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Kammisen ringte meg nå. Han har fått sin nye bærbare. Gjett om jeg ble glad. Han viste meg den i vinduet(vi er naboer) og den er _pen_ Gjett om vi skal finpusse PC i morra! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling. Dritt dyr! begravde du han/henne?*snufs* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 God natt alle sammen. Ikke le selv om jeg legger meg tidltig Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 God natt alle sammen. Ikke le selv om jeg legger meg tidltig *le litt av* :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Og da har Eline akkurat kjørt over en grevling. Dritt dyr! begravde du han/henne?*snufs* Nei.. Bare kjørte av gårde jeg... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 HELVETE! JEG ER I JÆVLIG DÅRLIG HUMØR NÅ, SÅ HOLD KJEFT ALLE SAMMEN. FAENS JÆVLA DRITTSKOTTER. JEG KUNNE FAENMEG SPILT BEDRE UTPÅ DER. Huh? Spilte skottene sekkepipe? Kor? Spiller du bedre enn skottene? Sekkepipe? Sa han noe om sekkepipe da? Tomat-Ulf : gidd bry deg plz. Skottene spilte jo. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Tror jeg har tatt livet av en hel grevlingfamilie nedi veien her jeg også. Gamlefar skjønte vel ikke at han skulle holde seg på ene siden av veien, selv etter at han så skjebnen til ungene sine Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Traktor? Nei, nei.. Bil Møkkakjerring! Gruer meg til jeg skal starte å kjøre og treffer et slikt dyr. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Gah! Det suger å ha vondt i halsen! Føles ut som noen har plantet kaktuser... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Fy faen!! Kom nettopp hjem fra Ullevaal og det er faen meg det flaueste jeg har sett på mange år! Herregud så ræva! Hva tenker Hareide med når han tok satt Solli, Andresen, Riise og Østenstad fra start?? De var jo bare ræva!! Og kan noen fortelle meg hvorfor det norske målet etter 5 min ble annulert? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Gruer meg til jeg skal starte å kjøre og treffer et slikt dyr. Nei.. gled deg Endret 7. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg