Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
vel, nå er jeg overvektig/velbygd. og træner mer en gjennomsnittet. har så pass med selvtilitt at de som vill komntere at de syns jeg er feit, får heller gjøre det. For jeg vet jeg er bedre enn dem da, for jeg mobber ingen, og hjelper de som blir det.

Ditto.

Er dugelig feit, men bryr meg fint lite.

Hadde aldri orket å ha en fettprosent på under 10 uansett.

Alt under 15 % er tynt nok.

Jeg feiter meg opp og er veldig flink til det. Gått opp 7 kg på få uker. Er ikke feit/blaut/whatever. Gjelder å ha litt lager til militæret om noen uker.

Lenke til kommentar
mR_cRaZy: Jeg er i tropp 2.5 (the best :whistle: ). Var der ikke i mai, hver rekruttskole varer bare i 7 uker, så er det utskiftning ;)

Mala: Forholdene er fine her, det kommer alt an på holdningen din. Maten er veldig god, bortsett fra når det er annen fisk enn laks. Treningsmulighetene er veldig gode, selv om det kan bli vanskelig å trene utholdenhet om du ikke tåler hardt underlag. Befalet på andre kompani (luftf.), der jeg var, er kjempegreie. Håper det er luftforsvaret du skal i, så du slipper andebyuniform :p

Jeg har ikke opplevd noe som helst negativt med rekruttskolen, bortsett fra litt kjedelige omvasker. En gang fikk hele troppen 3 eller 4 omvask på rom, det ble noen timer da :D

Om du ikke er en sofagris av dimensjoner som hater alt fysisk kan du glede deg til rekrutten :)

Januarinnrykket pleier visst å være latere og mindre motivert enn juliinnrykket, men det kan jo du gjøre noe med!

I dag fullførte forresten troppen min målet sitt, vi har tatt "rema 1000" (Rema 1, rema 2, osv) med armhevinger, altså 1000 armhevinger, på 4 uker :D

Blir nok Donald Duck & Co her i gården du, fysisk arbeid har eg aldri vondt av og går med på det meste til kroppen sier stopp :whistle: Hørs jo artig ut dette med omvask,slipper å bekymr seg for dritten ja. Nei men det kan bli morro det der, vi for se :yes:

Lenke til kommentar
Dommeren er enten rasist eller bestukket, ingen tvil. Norge burde ledet 1-0 da dommeren blåste av for noe som ingen andre så. Latterlig. Norge kommer sterkt tilbake med kombinasjonene Grindheim og Doffen, Carew og Braaten.

Ja, Braaten i form er jævlig god. Skulle nok vurdert han og Carew fra start; men håper uansett på en god 2.omgang

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
mR_cRaZy: Jeg er i tropp 2.5 (the best :whistle: ). Var der ikke i mai, hver rekruttskole varer bare i 7 uker, så er det utskiftning ;)

Mala: Forholdene er fine her, det kommer alt an på holdningen din. Maten er veldig god, bortsett fra når det er annen fisk enn laks. Treningsmulighetene er veldig gode, selv om det kan bli vanskelig å trene utholdenhet om du ikke tåler hardt underlag. Befalet på andre kompani (luftf.), der jeg var, er kjempegreie. Håper det er luftforsvaret du skal i, så du slipper andebyuniform :p

Jeg har ikke opplevd noe som helst negativt med rekruttskolen, bortsett fra litt kjedelige omvasker. En gang fikk hele troppen 3 eller 4 omvask på rom, det ble noen timer da :D

Om du ikke er en sofagris av dimensjoner som hater alt fysisk kan du glede deg til rekrutten :)

Januarinnrykket pleier visst å være latere og mindre motivert enn juliinnrykket, men det kan jo du gjøre noe med!

I dag fullførte forresten troppen min målet sitt, vi har tatt "rema 1000" (Rema 1, rema 2, osv) med armhevinger, altså 1000 armhevinger, på 4 uker :D

kan jo springe på stiene i "skogen" og på grusveine.

BTW: kjenner du Dokka? han har kontor i tænings hallen. og ikke minst Fenrik Låbak (Laabak)

og er i slekt med Terje Landmark(the boss), og har nesten nabo hytter :)

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...