Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Syntes ikke vi skal gi opp så fort; kanskje Norge komemr sterkt tilbake i 2.omgang. Dessutten syntes jeg faktisk at det Skotske laget har masse gode spillere; Miller, Mcnamara, McFadden, Fletcher osv Ikke Miller nå lenger da Man gir selvsagt aldri opp. (Ref.: Champions league finalen 1999 ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 vel, nå er jeg overvektig/velbygd. og træner mer en gjennomsnittet. har så pass med selvtilitt at de som vill komntere at de syns jeg er feit, får heller gjøre det. For jeg vet jeg er bedre enn dem da, for jeg mobber ingen, og hjelper de som blir det. Ditto. Er dugelig feit, men bryr meg fint lite. Hadde aldri orket å ha en fettprosent på under 10 uansett. Alt under 15 % er tynt nok. Jeg feiter meg opp og er veldig flink til det. Gått opp 7 kg på få uker. Er ikke feit/blaut/whatever. Gjelder å ha litt lager til militæret om noen uker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Microsoft.com er flinke på trege downloads. Laster ned en pakke som inneholder Cleartype control panel, går på 6kB/s, og pakken er på 40.7MB... GAH! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Microsoft.com er flinke på trege downloads. Laster ned en pakke som inneholder Cleartype control panel, går på 6kB/s, og pakken er på 40.7MB... GAH! Fredrik... Kom på Msn, er du snill. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Bare meg som hater diverse møkkajenter som horer og har seg med alt og alle? Du er nok ikke alene. Håper ikke det... Er "Funeral for a Freind" EMO? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Er på vei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Er "Funeral for a Freind" EMO? EMO. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 mR_cRaZy: Jeg er i tropp 2.5 (the best ). Var der ikke i mai, hver rekruttskole varer bare i 7 uker, så er det utskiftning Mala: Forholdene er fine her, det kommer alt an på holdningen din. Maten er veldig god, bortsett fra når det er annen fisk enn laks. Treningsmulighetene er veldig gode, selv om det kan bli vanskelig å trene utholdenhet om du ikke tåler hardt underlag. Befalet på andre kompani (luftf.), der jeg var, er kjempegreie. Håper det er luftforsvaret du skal i, så du slipper andebyuniform Jeg har ikke opplevd noe som helst negativt med rekruttskolen, bortsett fra litt kjedelige omvasker. En gang fikk hele troppen 3 eller 4 omvask på rom, det ble noen timer da Om du ikke er en sofagris av dimensjoner som hater alt fysisk kan du glede deg til rekrutten Januarinnrykket pleier visst å være latere og mindre motivert enn juliinnrykket, men det kan jo du gjøre noe med! I dag fullførte forresten troppen min målet sitt, vi har tatt "rema 1000" (Rema 1, rema 2, osv) med armhevinger, altså 1000 armhevinger, på 4 uker Blir nok Donald Duck & Co her i gården du, fysisk arbeid har eg aldri vondt av og går med på det meste til kroppen sier stopp Hørs jo artig ut dette med omvask,slipper å bekymr seg for dritten ja. Nei men det kan bli morro det der, vi for se Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Dommeren er enten rasist eller bestukket, ingen tvil. Norge burde ledet 1-0 da dommeren blåste av for noe som ingen andre så. Latterlig. Norge kommer sterkt tilbake med kombinasjonene Grindheim og Doffen, Carew og Braaten. Ja, Braaten i form er jævlig god. Skulle nok vurdert han og Carew fra start; men håper uansett på en god 2.omgang Endret 7. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Er "Funeral for a Freind" EMO? Ja, kjempeemo. Emo-playlist ftw! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Ah, Sapphire Radeon 9250 til 360 spenn bestilt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Alt under 15 % er tynt nok. Da vil du ikke vite min fettprosent. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Alt under 15 % er tynt nok. Da vil du ikke vite min fettprosent. 2%? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Dommeren er enten rasist eller bestukket, ingen tvil. Norge burde ledet 1-0 da dommeren blåste av for noe som ingen andre så. Latterlig. Norge kommer sterkt tilbake med kombinasjonene Grindheim og Doffen, Carew og Braaten. mhm! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Alt under 15 % er tynt nok. Da vil du ikke vite min fettprosent. Jeg har en følelse av at du får sagt det uansett.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Ah, Sapphire Radeon 9250 til 360 spenn bestilt haha, de gåkke an, er jo et dritt kort Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Ah, Sapphire Radeon 9250 til 360 spenn bestilt haha, de gåkke an, er jo et dritt kort Haha jeg spiller ikke på pc Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) mR_cRaZy: Jeg er i tropp 2.5 (the best ). Var der ikke i mai, hver rekruttskole varer bare i 7 uker, så er det utskiftning Mala: Forholdene er fine her, det kommer alt an på holdningen din. Maten er veldig god, bortsett fra når det er annen fisk enn laks. Treningsmulighetene er veldig gode, selv om det kan bli vanskelig å trene utholdenhet om du ikke tåler hardt underlag. Befalet på andre kompani (luftf.), der jeg var, er kjempegreie. Håper det er luftforsvaret du skal i, så du slipper andebyuniform Jeg har ikke opplevd noe som helst negativt med rekruttskolen, bortsett fra litt kjedelige omvasker. En gang fikk hele troppen 3 eller 4 omvask på rom, det ble noen timer da Om du ikke er en sofagris av dimensjoner som hater alt fysisk kan du glede deg til rekrutten Januarinnrykket pleier visst å være latere og mindre motivert enn juliinnrykket, men det kan jo du gjøre noe med! I dag fullførte forresten troppen min målet sitt, vi har tatt "rema 1000" (Rema 1, rema 2, osv) med armhevinger, altså 1000 armhevinger, på 4 uker kan jo springe på stiene i "skogen" og på grusveine. BTW: kjenner du Dokka? han har kontor i tænings hallen. og ikke minst Fenrik Låbak (Laabak) og er i slekt med Terje Landmark(the boss), og har nesten nabo hytter Endret 7. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg skremte joachim Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg skal sette opp occupation på mamma. Skriver jeg "home working", "Home working-mum" eller lawyer? Eller andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg