Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :)

Er det vektdiskusjoner dere holder på med? Jeg har i alle fall gått opp i vekt de siste to månedene :whistle:

Er du i militæret enda, LarsPe? Trodde du hadde dimittert, jeg.

---

I dag er siste dagen jeg er på Madla, reiser til Bodø i morgen klokka 0525...

Troppen blir splittet :(

---

Har alle det bra?

Damn, eg må til Madla i januar(bryte skolegang og greier) åssen er forholdene der nede??

Lenke til kommentar
Heldige dere som alldri har vært overvektig. det sliter på selvtilliten :\

vel, nå er jeg overvektig/velbygd. og træner mer en gjennomsnittet. har så pass med selvtilitt at de som vill komntere at de syns jeg er feit, får heller gjøre det. For jeg vet jeg er bedre enn dem da, for jeg mobber ingen, og hjelper de som blir det.

Lenke til kommentar
Heldige dere som alldri har vært overvektig. det sliter på selvtilliten :\

vel, nå er jeg overvektig/velbygd. og træner mer en gjennomsnittet. har så pass med selvtilitt at de som vill komntere at de syns jeg er feit, får heller gjøre det. For jeg vet jeg er bedre enn dem da, for jeg mobber ingen, og hjelper de som blir det.

Kloke ord :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dommeren er enten rasist eller bestukket, ingen tvil. Norge burde ledet 1-0 da dommeren blåste av for noe som ingen andre så. Latterlig. Norge kommer sterkt tilbake med kombinasjonene Grindheim og Doffen, Carew og Braaten.

Lenke til kommentar

Ditto.

Er dugelig feit, men bryr meg fint lite.

Hadde aldri orket å ha en fettprosent på under 10 uansett.

Lenke til kommentar

mR_cRaZy: Jeg er i tropp 2.5 (the best :whistle: ). Var der ikke i mai, hver rekruttskole varer bare i 7 uker, så er det utskiftning ;)

Mala: Forholdene er fine her, det kommer alt an på holdningen din. Maten er veldig god, bortsett fra når det er annen fisk enn laks. Treningsmulighetene er veldig gode, selv om det kan bli vanskelig å trene utholdenhet om du ikke tåler hardt underlag. Befalet på andre kompani (luftf.), der jeg var, er kjempegreie. Håper det er luftforsvaret du skal i, så du slipper andebyuniform :p

Jeg har ikke opplevd noe som helst negativt med rekruttskolen, bortsett fra litt kjedelige omvasker. En gang fikk hele troppen 3 eller 4 omvask på rom, det ble noen timer da :D

Om du ikke er en sofagris av dimensjoner som hater alt fysisk kan du glede deg til rekrutten :)

Januarinnrykket pleier visst å være latere og mindre motivert enn juliinnrykket, men det kan jo du gjøre noe med!

I dag fullførte forresten troppen min målet sitt, vi har tatt "rema 1000" (Rema 1, rema 2, osv) med armhevinger, altså 1000 armhevinger, på 4 uker :D

Lenke til kommentar
Bare meg som hater diverse møkkajenter som horer og har seg med alt og alle?

Du er nok ikke alene.

Liten update: Nå har jeg flytta til byen og fått en dritdigg leilighe, veldig sentraltt. Nå begynner jeg å få det meste der også (untatt internett og data enda). Dessuten går det flott på medier.

Nå skal jeg være her og spamme litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...