sofarot Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg kan verken huske å ha brent meg eller på annen måte få et slikt sår. Det er noe av mysteriet. Begynner å bli nervøs jeg ass. fylla ! har skylda.... Men...man kan ikke skylle på fylla.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 WOW, litt for sterk kaffi her *kose seg med nuderl* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg kan verken huske å ha brent meg eller på annen måte få et slikt sår. Det er noe av mysteriet. Begynner å bli nervøs jeg ass. fylla ! har skylda.... Men...man kan ikke skylle på fylla.... Fordi øl'en er fortsatt på hylla.... EDit: Endret 7. september 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Skjønner ikke hvorfor dere går ut og blir sørpefulle. Dere gleder dere til å gå ut, men klager bare dagen etter. Endret 7. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Skjønner ikke hvorfor dere går ut og blir sørpefulle. Dere gleder dere til å gå ut, men klager bare dagen etter. Du har da aldri drikki, ikke uttal deg Har eller aldri klaga dagen etter for jeg klarer å begrense meg.Noe man lærer seg til Endret 7. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Skjønner ikke hvorfor dere går ut og blir sørpefulle. Dere gleder dere til å gå ut, men klager bare dagen etter. Er litt koslig å være fyllesyk, synes jeg Iallefall hvis man hadde det gøy dagen før Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Å skylde på fylla, er dumt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Har ikke vært påvirket av alkohol på en god stund, så det er ikke årsaken. Får spørre mamma når hun kommer hjem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Klippet meg hos homsefrisør, han var utrolig god. Han får æren av å bli min faste. Skikkelig fornøyd - glad jeg ikke gikk på Nikita som det ble foreslått. Og ikke minst - har spist en helvetes porsjon med masse fuckings mat i dag... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Har ikke vært påvirket av alkohol på en god stund, så det er ikke årsaken.Får spørre mamma når hun kommer hjem. du har ikke pillet eller klödd pä noe der da? kvise elns? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Skjønner ikke hvorfor dere går ut og blir sørpefulle. Dere gleder dere til å gå ut, men klager bare dagen etter. Du har da aldri drikki, ikke uttal deg Har eller aldri klaga dagen etter for jeg klarer å begrense meg.Noe man lærer seg til Derfor jeg ikke skjønner hvorfor Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Har ikke vært påvirket av alkohol på en god stund, så det er ikke årsaken.Får spørre mamma når hun kommer hjem. du har ikke pillet eller klödd pä noe der da? kvise elns? Det blir vel ikke sånn da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 så nesten ut som om et lag av huden var "svidd" av kennethdammyr. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Anette, det er ikke mulig å få magemusklene dine til å synes bedre ved å ta sit-ups, f.eks. Du må miste unødvendig fett rundt magen hvis du vil at musklene skal synes bedre, ikke nødvendigvis trene dem. Sit-ups hjelper for å stramme opp, ingen jenter vil vel ha 6pack? Klippet meg hos homsefrisør, han var utrolig god. Han får æren av å bli min faste. Yay, jeg har også en tvilsom type som fast frisør, han er pro! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Skjønner ikke hvorfor dere går ut og blir sørpefulle. Dere gleder dere til å gå ut, men klager bare dagen etter. Du har da aldri drikki, ikke uttal deg Har eller aldri klaga dagen etter for jeg klarer å begrense meg.Noe man lærer seg til Derfor jeg ikke skjønner hvorfor Fylla er bare koz. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 ingen jenter vil vel ha 6pack? Jeg vil! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Har ikke vært påvirket av alkohol på en god stund, så det er ikke årsaken.Får spørre mamma når hun kommer hjem. du har ikke pillet eller klödd pä noe der da? kvise elns? Det blir vel ikke sånn da? nja, jeg fikk noe lignende da jeg en gang bare MÄTTE klemme pä ei STOR kvise... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 ingen jenter vil vel ha 6pack? Jeg vil! Du er gother... 96 unike brukere i løpet av gårsdagen av bloggen min! JIPPY! Og google gir meg 30 cent! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 ingen jenter vil vel ha 6pack? Jeg vil! Du er gother... Den var ny. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 jeg vil ha en 6pack. På magen sånn "3pack" ekke no særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg