cheeplix Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Blir spennende å se Solli på den uvante posisjonen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Steike det går unna nå. 100mbit er virkelig ALOT! what? Hvilken ISP? UIB uninett. Niesen ungen her klarte faen meg å slippe santoz ut og santoz klikket på en annen hund. Forb... unge! Ble heldigivs ikke noe mer enn knuffing før eg var ute og dro han med meg inn. Dritt altså! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg varmer mentalt opp til kampen i kveld, Norge-Skottland. KOM IGJEN NORGE! Second... Blir show å se hvem som får starte (første 11'ren). Personlig håper jeg at Hangeland blir å finne i forsvaret. Edit: leif Lagoppstillingen er klar: Keeper: Myhre. Forsvar: Solli, Riseth, Lundekvam og Bergdølmo. Midtbane: Valencia, Andresen, Grindheim og Riise. Angrep: Carew og Østenstad. Dessverre ingen Hangeland for din del. Hmm, synes Hangeland gjorde svært mange feil forige kamp. Mener Riise bør være back istede... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Lurer på om jeg må til legen. Har ikke vært der på _mange_ år. Har fått en sånn rar flekk ca. på tinningen. Det gjør vondt hvis jeg tar på den og jeg har ingen aning hva det er... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Lurer på om jeg må til legen. Har ikke vært der på _mange_ år. Har fått en sånn rar flekk ca. på tinningen. Det gjør vondt hvis jeg tar på den og jeg har ingen aning hva det er... Kreft? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Lurer på om jeg må til legen. Har ikke vært der på _mange_ år. Har fått en sånn rar flekk ca. på tinningen. Det gjør vondt hvis jeg tar på den og jeg har ingen aning hva det er... eg var og prøvde og lobotomere deg i natt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Lurer på om jeg må til legen. Har ikke vært der på _mange_ år. Har fått en sånn rar flekk ca. på tinningen. Det gjør vondt hvis jeg tar på den og jeg har ingen aning hva det er... Kreft? Var det jeg tenkte på... PS: Ingen Bråten i start oppstillinga? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Fredrikrb, MSN, sporenstreks! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 fan steike, mista creative zen microen min på skola i dag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Skal jeg gidde og stikke på jobb nå? Er kanskje bare teit å utsette det til senere i kveld.. Tenk på hvor glad du er når du er ferdig tidlig God ide! BBL Kos deg Takk! =) Har vært hjemme et kvarter alt så er glad for at jeg tok det så tidlig. Sitter og venter på middag nå, men æsj vi skal ha koteletter Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Lurer på om jeg må til legen. Har ikke vært der på _mange_ år. Har fått en sånn rar flekk ca. på tinningen. Det gjør vondt hvis jeg tar på den og jeg har ingen aning hva det er... Kvise? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Skal jeg gidde og stikke på jobb nå? Er kanskje bare teit å utsette det til senere i kveld.. Tenk på hvor glad du er når du er ferdig tidlig God ide! BBL Kos deg Takk! =) Har vært hjemme et kvarter alt så er glad for at jeg tok det så tidlig. Sitter og venter på middag nå, men æsj vi skal ha koteletter Ferdig allerede? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Sitter og venter på middag nå, men æsj vi skal ha koteletter Koteletter er digg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Sitter og venter på middag nå, men æsj vi skal ha koteletter Koteletter er digg Særlig kokte(!!). i skysaus. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Har vært hjemme et kvarter alt så er glad for at jeg tok det så tidlig. Sitter og venter på middag nå, men æsj vi skal ha koteletter Skal ha kylling jeg. Og skulle visst ikke spise lunsj med tøsa alikevel, hun er så treig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Nei, æsj. Koteletter suger, dessuten er det sikkert masse fett i de.. Menmen, Goophy skal lære meg å trene magemuskler riktig så jeg får sånn mage jeg vil ha da Og da kan ejg spise uff mat alikevel Hvorfor var hu treig egentlig? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor var hu treig egentlig? Fordi hun ikke har klart å dra hjemmefra enda? Aner ikke hva hun holder på med jeg. Men, men, får stikke hjem og spise litt kylling snart. MSN me. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 jeg gikk hjem i dag. puh må dusje nå, også er det mat 17.00 ca Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Lurer på om jeg må til legen. Har ikke vært der på _mange_ år. Har fått en sånn rar flekk ca. på tinningen. Det gjør vondt hvis jeg tar på den og jeg har ingen aning hva det er... Kvise? Tviler jeg på. Isåfall er Guinnes rekordbok neste... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Lite skrubbsår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg