Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Bundy skrev:
  SnowDOG_ skrev:
Eg måtte bare fjerne meg fra alt og alle. Komme seg vekk og lufte tankene liksom. Holder på her med diverse ting som er uinterranste.  ;)

Så driver og fester i dannmark? :tease:

Må alt involvere festing?

Lenke til kommentar
  @kd skrev:
  Bundy skrev:
  SnowDOG_ skrev:
Eg måtte bare fjerne meg fra alt og alle. Komme seg vekk og lufte tankene liksom. Holder på her med diverse ting som er uinterranste.  ;)

Må alt involvere festing?

Nei.

EDIT: Snakkes alle. Oppfør dere! :thumbup:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

PARTEY!

Ayreon - [The Human EquationCD1 #07] Day Seven; Hope [2:47]

----

Jeg vil ikke på skolen i morgen! En time matte, en time mediefag, to timer engelsk med prøve (stil), og så to timer hybelmat, skal grille eller noe. Slipper heldigvis så mye oppvask av sånt. :wee:

Lenke til kommentar

Hjemme fra Quint-O.

Jeg vant :love:

---

Mobilabbonement: Jeg har djuice magnum, men taper masse penger på det, så benyttet sjansen til å skifte til djuice kontant i dag, da en fyr fra telenor ringte og ville gi meg 500 i avslag på faktura for å fortsette med magnum. Jeg er jo ikke dum, så jeg sa nei.

Lenke til kommentar
  svamp skrev:
Hjemme fra Quint-O.

Jeg vant :love:

---

Mobilabbonement: Jeg har djuice magnum, men taper masse penger på det, så benyttet sjansen til å skifte til djuice kontant i dag, da en fyr fra telenor ringte og ville gi meg 500 i avslag på faktura for å fortsette med magnum. Jeg er jo ikke dum, så jeg sa nei.

Hvor mye kostet det egentlig da?

Lenke til kommentar
  Bundy skrev:
  SnowDOG_ skrev:

Nope.....faktisk ikke. Eller var på byn forrige fredag og drakk 10pils eller noe men har blitt lite festing på meg. Skal som sagt egentlig holde meg langt unna alkohol og de pilsene eg drakk var så lite at eg bare ble lettere brisen.

Vet ikke kor lenge eg skal være her men tar ting som det kommer. Planlegging er ikke en del av planen min. :p

Lenke til kommentar
  Strategery skrev:

Månedsprisen var 79, fra juni satt ned til 69.

Jeg får regning hver 3. måned, altså er faste gebyrer = ca 235 kroner.

Jeg bruker aldri mer enn ca 40-50 kroner på ringing i løpet av 3 måneder, og

SMS varierer veldig, men totalt alltid under månedsprisen. DVS, jeg taper på abbo, og 500 kroner er jo ikke mer enn månedspris for 6 mnd...

Lenke til kommentar
  svamp skrev:
  Strategery skrev:

Månedsprisen var 79, fra juni satt ned til 69.

Jeg får regning hver 3. måned, altså er faste gebyrer = ca 235 kroner.

Jeg bruker aldri mer enn ca 40-50 kroner på ringing i løpet av 3 måneder, og

SMS varierer veldig, men totalt alltid under månedsprisen. DVS, jeg taper på abbo, og 500 kroner er jo ikke mer enn månedspris for 6 mnd...

Sender du under hundre SMS i måneden?! :whistle:

Lenke til kommentar
  JoachimR skrev:
  Litejk skrev:
  JoachimR skrev:
  Litejk skrev:
Magnum er noe dritt  :hrm:

Cash eller kontant er jo enda verre...

jaja, men ikke for meg!

En jævlig overgang fra ring-så-mye-du-vil... Uansett ikke jeg som betaler.

morra mi som betaler :!: jeg bruker CA 200 i månaden, men før var det kansje 300 i året :!: sender en del mer meldinger nå da :p

Lenke til kommentar

Vanligvis gjør jeg det, ja :)

Bruker det til å kommunisere mye på samlinger o.l, da blir det av og til 20-30 på en helg, men så roer det seg igjen.

Bruker generelt mobilen ganske mye etter min målestokk, men det er folk som ringer til meg, ikke omvendt. Når jeg ringer snylter jeg på hustelefonen til foreldrene ;)

Liker ikke helt den strålingen, forresten :no:

Lenke til kommentar

Var forresten til Bergen i dag, sjekka etter sko, fant ingen, er sååå kresen... skal vere svarte ikke for pyntede Skate sko her men men...

Var innom en sonn Apple Butikk midt i byen, steike til fine datamaksiner, smelta omtrent for designet, har endra min mening om Apple :D

Testa den ene Bærbaren med Radeon 9700, 512 mb ram osv, steike god var den, men seff, er myye bedre med Windows

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...