Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 God ide! BBL Hm, jeg som sitter her og venter på at du skal komme på MSN. Nuvel. *Gjøre ett eller annet fornuftig.* Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 God ide! BBL Hm, jeg som sitter her og venter på at du skal komme på MSN. Nuvel. *Gjøre ett eller annet fornuftig.* Sitter her , skal på fotball kamp k 4 Ser dere i kveld Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Økonomi er så spennende. Snork, dette her er døvt. *spille Fly The Copter* Gled deg til heildagene du Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg varmer mentalt opp til kampen i kveld, Norge-Skottland. KOM IGJEN NORGE! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 To forumbrukere som skal dit? Hmm... Nesten så man burde dratt selv, men det får vel bli med Tv-en tenker jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hoho! Et stk. matteprøve overstått. Det ble vel en femmer eller sekser. *glad* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hoho! Et stk. matteprøve overstått. Det ble vel en femmer eller sekser. *glad* eller 3 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hoho! Et stk. matteprøve overstått. Det ble vel en femmer eller sekser. *glad* eller 3 Ja, eller 1, 2 eller 4. Men jeg tror mest på 5 eller 6. -- Vi har begynt å spille poker på skolen, hele tiden. Det er utrolig gøy! Vi spiller bare med late-penger på "uk-poker", men det er morsomt for det. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg varmer mentalt opp til kampen i kveld, Norge-Skottland. KOM IGJEN NORGE! Second... Blir show å se hvem som får starte (første 11'ren). Personlig håper jeg at Hangeland blir å finne i forsvaret. Edit: leif Endret 7. september 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Eg skal spele kamp i dag rekker bare andre omgang av Norge-Skottland .Men å spile fotball er more funnier enn å se på Endret 7. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Apropos Skottland, jeg så en mann med kilt på Nationaltheateret stasjon ista. Han var barsk. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Apropos Skottland, jeg så en mann med kilt på Nationaltheateret stasjon ista.Han var barsk. Skottene er barske Men stikker nå eg Ser dere i kveld Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Åja er det viktig kamp i kveld? Kunne ikkje brydd meg mindre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ah, i dag sykla jeg fort. Så bremsa jeg(sykkelen har for bremsa på høyre, dvs feil vei) så tryner jeg med sykklen oppå meg, har skrapemerker på lår og rygg.. JÆVLIG gode bremser, de skal de ha.. EDIT: Nå skal jeg ut og ordne de riktig vei.. Endret 7. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Åja er det viktig kamp i kveld? Kunne ikkje brydd meg mindre me neither , leser om det i avisen imorgen uasnett Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 har skrapemerker på lår og rygg.. RPP! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Steike det går unna nå. 100mbit er virkelig ALOT! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Steike det går unna nå. 100mbit er virkelig ALOT! what? Hvilken ISP? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 1000mbit er enda mer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg varmer mentalt opp til kampen i kveld, Norge-Skottland. KOM IGJEN NORGE! Second... Blir show å se hvem som får starte (første 11'ren). Personlig håper jeg at Hangeland blir å finne i forsvaret. Edit: leif Lagoppstillingen er klar: Keeper: Myhre. Forsvar: Solli, Riseth, Lundekvam og Bergdølmo. Midtbane: Valencia, Andresen, Grindheim og Riise. Angrep: Carew og Østenstad. Dessverre ingen Hangeland for din del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg