Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 C:\System32\Sosialt Liv\\ har gått til dundas :\ hvorfor tar jeg alldri backup på filene mine? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 C:\System32\Sosialt Liv\\ har gått til dundas :\ hvorfor tar jeg alldri backup på filene mine? Fordi du er dom. :!: Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Arg! Dom dom dom dom dom. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ferdig med glattkjøring Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Glattkjøring er GØHØHØØØØY! Hvor mange "drepte" du, diversity? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Glattkjøring er GØHØHØØØØY! Hvor mange "drepte" du, diversity? hehe, nok Blåste litt, så fikk dem liksom ikke i frontruten. Men det var dritfett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Høh Fant nettop ut at Spaghetti på box ikkje heilt var det store Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 arrgh.. er sulten, har ikke noen god mat Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nå ser jeg po Se7en. førsteinntrykket er bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 arrgh.. er sulten, har ikke noen god mat Nesten bedre det enn å ete spaghetti på box Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 arrgh.. er sulten, har ikke noen god mat Nesten bedre det enn å ete spaghetti på box hehe.. skal se om jeg har grandis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Arg! Dom dom dom dom dom. Min dialekt sier vi dom. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal jeg gidde og stikke på jobb nå? Er kanskje bare teit å utsette det til senere i kveld.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Endelig ferdig på skolen.. Huff, hadde prosjekt i engelsk som skulle gjøres ferdig på 3 timer... Jeg var effektiv, iallefall Snart til byen med en venninne, men først litt Kjekskuler. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal jeg gidde og stikke på jobb nå? Er kanskje bare teit å utsette det til senere i kveld.. Tenk på hvor glad du er når du er ferdig tidlig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Nå ser jeg po Se7en. førsteinntrykket er bra. Overlegen film på alle måter ------------- Kjøpte det nye Stones albumet i dag Endret 7. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hehe, hadde innebandy i gym idag. Delte klassen i 2 og halve skulle ha innebandy, den andre skulle i styrkerommet. Ei jente i klassen og jeg var de ensete jentene på det ene laget, så vi tok helt av. Guttene bare stod å måpte! vi EIDE så gris! En som heter Hans i klassen min bare stoppa opp, så på meg og sa: Ida, du er jo helt sjuk! Det var så jævela gøy!! Kommer til å leve på den lenge. Men gud o sliten jeg ble etterpå, læreren sa jeg måtte roe litt ned i innebandy, for vi skulle jo spille fair play Skal straks lese til Kjemiprøve, wee [edit]: Masse skrivelefier! Endret 7. september 2005 av Ida=D Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 vi EIDE så gris! Ikke verst Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal jeg gidde og stikke på jobb nå? Er kanskje bare teit å utsette det til senere i kveld.. Tenk på hvor glad du er når du er ferdig tidlig God ide! BBL Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal jeg gidde og stikke på jobb nå? Er kanskje bare teit å utsette det til senere i kveld.. Tenk på hvor glad du er når du er ferdig tidlig God ide! BBL Kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg