figure_02 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 kjeder meg på skolen Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sitter og med økonomi.. Laaame Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Æsj, de brødskivene her smakte vondt. *Finne seg noe annen mat* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg sitter her og vurderer om biologitimene klarer seg uten meg. Det frister å stikke hjem, men det ser alltid så dårlig ut med fraværstimer midt på dagen. Me får sjå. Ellers er Krisin Lavrannsdatter LOW QUALITY. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 HAr fått dataforbud, men har forhandlet meg frem til at jeg kan ta med laptopen på skolen Hehe, hvorfor har du fått det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 huff og da var eg her igjenn :§ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) HAr fått dataforbud, men har forhandlet meg frem til at jeg kan ta med laptopen på skolen Hehe, hvorfor har du fått det? En venn av han var på lenge enn det han fikk lov til, så han fikk dataforbud. Derfor fikk en annen venn av Daniel det, og Daniel fikk det fordi de to hadde dataforbud. Så sant det han sa til meg var seriøst. Pappa har opperert det ene øyet nå, det som var verst, og det gikk bra. Kan hende han fakitsk kommer hjem på fredag nå! Edit: Men jeg får tasse ned og spise litt og ta meg noen tabletter. Endret 7. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 tasse og spise frokost Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tasse inn og ha Matte Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Harddisken har ankommet Joker vingar! *Hente* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Pappa har opperert det ene øyet nå, det som var verst, og det gikk bra. Kan hende han fakitsk kommer hjem på fredag nå! Du vil ikke ha hjem pappan? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jesp...jeg er blitt det jeg alltid har sagt til meg selv jeg ikke skal bli....en KONTOR-ROTTE Det har fattern vært i alle år! Det gjør ikke din far noe kul.... Jeg har alltid sett ned på kontor-rotter, men nå er jeg en selv Endret 7. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Speaking of parents. Fattern digger Ali G, og muttern digger Snoop Dogg. Har jeg kule foreldre, eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Pappa har opperert det ene øyet nå, det som var verst, og det gikk bra. Kan hende han fakitsk kommer hjem på fredag nå! Du vil ikke ha hjem pappan? Jo, selvfølgelig vil jeg vel det! Hvorfor skulle jeg ikke det? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 I dag var det skolevalg, og en av representantene lignet og minnet meg VELDIG om JoachimR! Men det han representerte Frp og dette var på østsiden av byen, så det kan det nok ikke ha vært. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har en time fri til dauetid. vil hjem jeg nå :\ *dævve* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Speaking of parents. Fattern digger Ali G, og muttern digger Snoop Dogg. Har jeg kule foreldre, eller? Øyh fattern har sett pulp fiction sikkert 5 ganger Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du vil ikke ha hjem pappan? Jo, selvfølgelig vil jeg vel det! Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg som misforstod setningen bare Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 I dag har vi hatt aktivitetsdag. Det vil si å reise til Torgata bowling, spille en runde(114p) og reise hjem. Ellers så har det kommet en artig nyhet i dag: Link. Jeg var der å lagde filmen som er linka til nederst. Ganske artig. Og så kan jeg informere om at Thomas Gjertsen bruker handsfree til mobilen. Jeg så han på grünerløkka i stad. En aldri så liten kjekkas I dag skal jeg øve på teorien og ta prøven i morra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Matteprøve nå snart... Død over matteprøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg