Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Baha, kjøpte! Men hvem har ikke det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Sånn vil jeg ha! Sjukt, rett og slett sjukt. se, litt tekst! Endret 7. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 * Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel. Les og lær, Mala. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Baha, kjøpte! Men hvem har ikke det? Gotcha, du er ikke et fullverdig hankjønn. Og savner vi blader på do, tar vi bare med oss trådløs laptop. Vi har internett og ikke blader, bare spør mr Øivind_Dale. Han kan nok gi deg en kraftig innføring. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tror du jeg vil ha innføring i det? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Din slask. Si det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Din slask.Si det. *Jattemed.* Natta tøsene mine! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 God natt. Opp tidlig imorgen og greier men det glemte jo eg seff. CRAP! Den dass greien er perfekt for en kompis av meg. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har sett tre filmer i natt jeg. Nå venter jeg bare på God Morgen Norge slik at jeg har noe å spise kveldsen til. Skal opp relativt tidlig da. Vekkerklokken står på 15.30. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 God morgen. er litt trøtt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 God morgen. Jeg fant ei hvit t-skjorte idag, slå den Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 *Slå den hvite t-skjorten til Carl M* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jesp...jeg er blitt det jeg alltid har sagt til meg selv jeg ikke skal bli....en KONTOR-ROTTE Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jesp...jeg er blitt det jeg alltid har sagt til meg selv jeg ikke skal bli....en KONTOR-ROTTE Det har fattern vært i alle år! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Forventer du å få en kjeks nå? Akkurat hva jeg pratet om. Du er så negativ hver gang noen sier noe sånt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da var man oppe og på vei til jobb i dag også... Men må hjem tidlig.. jeg og en kamerat har vedda hvem som kommer til 60 lvl først Håper sjefen synes det er ok unnskyldning. Vis noen har en god ide åssen jeg kan bli litt mere våken taes det i mot med takk.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da var jeg "endelig" på skolen HAr fått dataforbud, men har forhandlet meg frem til at jeg kan ta med laptopen på skolen Ellers glemte fattern å ta k6,en hos han Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Økonomi er så spennende. Snork, dette her er døvt. *spille Fly The Copter* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gah, får se om jeg finner en jobb, i dag. Adjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg