Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gah, sant det. Det krever visst sitt for å bli skikkelig emo. *Trene hardt* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå lyner det og tordner godt her. Blinker litt i lysene OSV. Telte til 10. MAO ikke langt borte det tordner. Men God natt, jeg leggger meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.last.fm/user/Goophy/ Sykt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.last.fm/user/Goophy/ Sykt. Amy Diamond - [Absolute Music 48 (Swedish) #24] What's In It For Me [3:16] Sorry, I win the "Most pathetic user"-award. "You sure be messing with my mi-ee-ii-ee-ind. Ey eyy eyy eyyy." Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lysrøret gikk her, så nå er PC og TV eneste lyskilde. Hjelper også litt at baderomsdøra står åpen med lyset på Har blitt bitt av Photoshop-basillen i dag. Moro å lære seg mer enn å bare kødde med bilder. Ellers: Kaffe, snus, god musikk, PC og ensomhet. Koselig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gah, en fyr som addet meg på MSN. Han sa han var nitten år, senere spurte jeg hva slags musikk han hørte på, han ga link til last.fm. Og der var det et annet bilde enn det han tidligere hadde gitt OG det stod han var 25. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gah, en fyr som addet meg på MSN. Han sa han var nitten år, senere spurte jeg hva slags musikk han hørte på, han ga link til last.fm. Og der var det et annet bilde enn det han tidligere hadde gitt OG det stod han var 25. Kult, barnerov FTW! Noen som vil komme over og holde meg med selskap? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg kan komme over og stille forumklokken din. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg kan komme over og stille forumklokken din. You can still my clock anytime! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gah, en fyr som addet meg på MSN. Han sa han var nitten år, senere spurte jeg hva slags musikk han hørte på, han ga link til last.fm. Og der var det et annet bilde enn det han tidligere hadde gitt OG det stod han var 25. *late som ingenting* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Om det var deg, noe jeg vet det ikke var, hallo Robert! ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Om det var deg, noe jeg vet det ikke var, hallo Robert! ^^ Han heter jo Mario! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hehe det er nok ikke meg. Glemte å sette inn denne: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Om det var deg, noe jeg vet det ikke var, hallo Robert! ^^ Han heter jo Mario! Jeg vet det, og det er en av grunnene til at jeg visste det ikke var han. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Om det var deg, noe jeg vet det ikke var, hallo Robert! ^^ Han heter jo Mario! Jeg vet det, og det er en av grunnene til at jeg visste det ikke var han. *dævve* Uten mat og drikke, duger helten ikke. Sånn vil jeg ha! Sette i traktorn. Endret 7. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sånn vil jeg ha! Sjukt, rett og slett sjukt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg har sjuk humor :sad: God natt, drøm lovelig. Endret 7. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Opp, for faen! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Isj, vitsen med å stå opp? Digg å ligge i senga! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Isj, vitsen med å stå opp? Digg å ligge i senga! Øi, den daffe livsstilen der tilhører hankjønnet. Kjøper du manneblader også kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg