Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg trenger et liv. Hjeeeeeeeeelp...... Det er aldri langt unna Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Forventer du å få en kjeks nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Det blir som å lese Don Quixote, baklengs, på tysk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Forventer du å få en kjeks nå? Vær lit snill mot gutten da, tøs Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Forventer du å få en kjeks nå? Vær lit snill mot gutten da, tøs Sorry! Gressklipper?@__@ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom hele denne tråden Forventer du å få en kjeks nå? Vær lit snill mot gutten da, tøs Sorry! Gressklipper?@__@ ja Fredriks påfunn Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Natta Ey! Du er med i brunettegruppa på russ.no du og jo Kan noen være så snille å jage meg til sengs`? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan noen være så snille å jage meg til sengs`? Hvis ikke du går å legger deg nå kommer jeg å jager deg med pinne! Jeg vet hvor du bor Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Burde vel ta kvelden jeg også... Jævla feberdrit.. Anette: Dere skal på landstreffet i Lillehammer eller? Endret 6. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan noen være så snille å jage meg til sengs`? Hvis ikke du går å legger deg nå kommer jeg å jager deg med pinne! Jeg vet hvor du bor Okai.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Fy faen så bra The Boondock Saints var, noe så inni granskauen Endret 6. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fy faen så bra The Boondock Saints var, noe så inni granskauen ååååh ikke si slik. *se en gang til* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 And all the things that you never ever told me. And all the smiles that are ever gonna haunt me. And all the wounds that are ever gonna scar me. For all the ghosts that are never gonna catch me. *Drømme seg vekk.* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Emo-alert, Emo-alert, Emo-alert! Time for homework, så er det natta. Natta. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vil ikke på skolen i morgen. Ikke jeg heller, tror jeg blir hjemme altså.. Har fri imorra eg, har fri hver Onsdag eg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vil ikke på skolen i morgen. Ikke jeg heller, tror jeg blir hjemme altså.. Har fri imorra eg, har fri hver Onsdag eg Lyst på knoke? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nei men go natta folkens... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Emo-alert, Emo-alert, Emo-alert! Vet, skremmer meg selv. Nuvel, på tide å farge halvparten av håret rødt, på med mascara og sort leppestift. Emo me! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Emo-alert, Emo-alert, Emo-alert! Vet, skremmer meg selv. Nuvel, på tide å farge halvparten av håret rødt, på med mascara og sort leppestift. Emo me! *kremt* Er det en glad smiley jeg ser? Very un-emo. Fra nå av bruker du kun , og innimellom . Endret 6. september 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg