Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gikk over fra ring-så-mye-du-vil-abonnement til Djuice Kontant jeg, første januar. Pappa kjøpte tre femhundrekort til meg, som tilsvarte tre tusen kroner, til vinterferien var det 200 kroner igjen... Faen ta kontantkort - god bless ovennevnte abonnement. :p

Men så har jo du viktige møter med forvaltningssekretæren din! :yes:

Vet du hva, det betød mye for min private økonomi. Den var hardt på kjøret, en ny ansettelse har fikset på det!

Lenke til kommentar

Snowie is here and read! :love:

Håpe han ikke ser det jeg først skrev etter at han var her sist... :innocent:

Artig det der jokko88, til og med B|Real skrev sånn, selv har jeg aldri gjort det,

men var litt sprøtt at B|Real var sånn! Men det samme tenkte jeg om Ueland også :wee:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Snowie is here and read!  :love:

Håpe han ikke ser det jeg først skrev etter at han var her sist...  :innocent:

Artig det der jokko88, til og med B|Real skrev sånn, selv har jeg aldri gjort det,

men var litt sprøtt at B|Real var sånn! Men det samme tenkte jeg om Ueland også :wee:

Arrg, må passe på å redigere fortere eller vente 5 min før jeg poster, når jeg tror jeg er ferdig... Nå kom det mange andre poster i mellom.

kjærlighet til flere?! Det får da være måte på! :p

edit: SnowDOG_ ikke glo på meg da!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Eg måtte bare fjerne meg fra alt og alle. Komme seg vekk og lufte tankene liksom. Holder på her med diverse ting som er uinterranste. ;)

aha, hvor lenge skal du være vekke da??

Jeg kunne godt tenkt meg å reist vekk, men føler meg littegran ung, men har planer å flytte ut i sommer, ut i huset ved side av, :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...