hylo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fra i sommer elns.. http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/sj.jpg Fy faen. Fem brødskiver, hvordan er det mulig? 6 brødskiver om morgenen og 3 til kvelds. Pent. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fotball suger maks Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 FFS!Angrer seriøst på at jeg tittet inn her.... *hyle alle i tryne* Hva nå? Har Start tapt igjen? Start suger maks. Nei, tenker på kvaliteten her i SO... *savne gamle dager* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er vel heller frokost: tjaaa, middag.. ja hvis jeg gidder å lage noe.. kveldsmat: neeei snart frokost da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fra i sommer elns.. http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/sj.jpg Fy faen. Hva var galt NÅ da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje det bli en liten hæst til i kveld faktisk. *poff* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje det bli en liten hæst til i kveld faktisk.*poff* Nei! Jeg ber deg...ikke noe flere hæster.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, tenker på kvaliteten her i SO... Skal vi kose på MSN i stedet, pus? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, tenker på kvaliteten her i SO... Skal vi kose på MSN i stedet, pus? Jeg da? Har du helt glemt meg?!? HÆ?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Neida. Alle som vil ha kos - msg meg på MSN! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje det bli en liten hæst til i kveld faktisk.*poff* Nei! Jeg ber deg...ikke noe flere hæster.. Ok da, venter til jeg blir frisk Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, tenker på kvaliteten her i SO... Skal vi kose på MSN i stedet, pus? Ja, vi kan lage gruppe chat, det blir ikke noe rot av det :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Legg til en gressklipper, Ø.B. Litejk, du er ikke invitert. Endret 6. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, tenker på kvaliteten her i SO... Skal vi kose på MSN i stedet, pus? Ja, vi kan lage gruppe chat, det blir ikke noe rot av det :!: Det er bare skummelt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er skikkelig scary! Sist gang jeg arrangerte vart det bare rot Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 FFS!Angrer seriøst på at jeg tittet inn her.... *hyle alle i tryne* Hva nå? Har Start tapt igjen? Start suger maks. Nei, tenker på kvaliteten her i SO... *savne gamle dager* qftw Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 snip Vi må gjøre innvandrerne norske. INTEGRERING. Helt enig! Vet det er 150 poster siden denne posten som jeg ikke har lest, men jeg må bare si at det er utstøting av invandrere som gjør de til dritt. I drammen er 5% av de etnisk norske innbyggerne positive til invandrere. Derfor samler de seg i gjenger og stjeler, banker folk osv. ( Ja vi har hatt episoder med det på skolen min etter tre invandrere fra drammen, de fra sande som går der derimot er helt forskjellige.) Ifølge kusina mi som bor i Oslo er de mye koseligere der, hun har blitt kjent med mange og fått et helt annet syn på invandrere siden hun flyttet til oslo for et år siden. I drammen derimot er de bare i gjenger osv.. Integrering er mye viktigere enn vi tror.. Men nå ble det litt mye politikk her, jaja. Får vel gjøre ferdig regnskapsleksene mine, eller lese den siste 150post siden i her jeg før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vi må gjøre innvandrerne norske. INTEGRERING. Du gjør ikke innvandrere norske ved å integrere dem. Det heter assimilere. Integrere går ut på å bygge opp en gjensidig respekt og la ulike kulturer leve om hverandre i harmoni. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lov til å reklamere for partier her? Føler at landet kommer til å ende i ad dundas om vi ikke gjør noe med de rød grønne. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Spilt bowling med tre kompiser i dag. Havnet på lusne 69 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg