Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *mett* 4*egg 2*snitzler(?) 2*skiver 2*skiver med skinke 4*slicer med ost Naaaam! Hvordan greier folk å spise så mye? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du æt som et ekte mannfolk du Ketchez! Tror kanskje jeg forhåpentligvis trenger det Jepp det er bra Spis med god samvittighet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mye, det der er ikke en dritt da... *gafle i seg 4 kyllingfileter og litt pasta* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *mett* 4*egg 2*snitzler(?) 2*skiver 2*skiver med skinke 4*slicer med ost Naaaam! Hvordan greier folk å spise så mye? De er sultne hver frukost og kvelds eter jeg MINST 5 skiver, og jeg er ikke stor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du æt som et ekte mannfolk du Ketchez! Tror kanskje jeg forhåpentligvis trenger det Jepp det er bra Spis med god samvittighet Skal ta ett fett bilde av kroppen min etterpå, så skal dere få se! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan greier folk å spise så mye? Du bruker jo 5 minutter på 1 pølse da så, ergo unormal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan greier folk å spise så mye? Synes ikke det der var så nevneverdig mye. Husker jeg hadde i meg 8 koteletter, potetstappe, erter+++ og en diger porsjon riskrem en gang. Sikkert 2-3kg mat. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan greier folk å spise så mye? Synes ikke det der var så nevneverdig mye. Husker jeg hadde i meg 8 koteletter, potetstappe, erter+++ og en diger porsjon riskrem en gang. Sikkert 2-3kg mat. Hail to you Jesus Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 BODY PICTURE! Du har sett mitt... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 LarsP, du er min Gud. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joachim: Jeg skjønner ikke hvorfor du skryter over det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skryter? Det er ikke vakkert.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skryter? Det er ikke vakkert.. Veit, men du "briefer" med at du er så ekstremt tynn, er ikke akkurat noe å vere stolt over Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joachim: Jeg skjønner ikke hvorfor du skryter over det! Og jeg skjønner ikke hvorfor du skryter over at Joachim skryter. Med andre ord, Joachim skryter ikke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 BODY PICTURE! Du har sett mitt... Uff ja. Herregud, også som msnbilde da. Ble direkte kvalm jeg Block is a good thing Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *mett* 4*egg 2*snitzler(?) 2*skiver 2*skiver med skinke 4*slicer med ost Naaaam! Hvordan greier folk å spise så mye? ikke no problem , jeg spiser mye mere enn som så når jeg først spiser Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skryter? Det er ikke vakkert.. Veit, men du "briefer" med at du er så ekstremt tynn, er ikke akkurat noe å vere stolt over Jeg er like tynn som Joachim. Jeg er stolt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 BODY PICTURE! Du har sett mitt... Uff ja. Herregud, også som msnbilde da. Ble direkte kvalm jeg Block is a good thing Hæ? Jeg har aldri hatt det mavebildet på MSN du... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 BODY PICTURE! Du har sett mitt... Uff ja. Herregud, også som msnbilde da. Ble direkte kvalm jeg Block is a good thing Hæ? Jeg har aldri hatt det mavebildet på MSN du... Jeg snakker ikke om magebildet, det med hodet og noen knokler var nok for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg