Arne_F Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Lal. Jeg har migrene så jeg har alltid vondt i hele huet hver dag..Hmm, wtf? Migrene sitter som oftest på den ene siden. Som oftest kanskje. Men jeg har aldri vondt i bare ene siden.(Tante har migrene, mor har migrene, bestemor har migrene). Kanskje jeg bare har vondt i huet hver dag? Hodepine kan også komme av psykiske årsaker, f. eks. at du blir mobbet på skolen, at du gruer deg til noe eller at du generelt misliker utfallet av livet ditt. EDIT: Du sitter jo også mye foran pc'en, og det kan være en årsak. Endret 6. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Lal. Jeg har migrene så jeg har alltid vondt i hele huet hver dag..Hmm, wtf? Migrene sitter som oftest på den ene siden. Som oftest kanskje. Men jeg har aldri vondt i bare ene siden.(Tante har migrene, mor har migrene, bestemor har migrene). Kanskje jeg bare har vondt i huet hver dag? Hodepine kan også komme av psykiske årsaker, f. eks. at du blir mobbet på skolen, at du gruer deg til noe eller at du generelt misliker utfallet av livet ditt. EDIT: Du sitter jo også mye foran pc'en, og det kan være en årsak. Så man kan ha vondt i huet fordi man hater seg selv og livet sitt? Fett.. Pc ja.. Får vondt i huet uansett.(bare se når jeg var nord..) Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har vondt i hele hodet fordi halsen inneholder kaktus, nesa er proppet igjen og ørene gjennomgår trykkforandringer hele tiden, og på toppen av alt: Hodepine Glemte at øynene forsøker å gå planken også. Hvis du tar vekk det med øynene og setter inn vond rygg har du meg! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så man kan ha vondt i huet fordi man hater seg selv og livet sitt? Fett.. Man blir lettere syk, og føler seg dårlig mer eller mindre hele tiden. Før da jeg ble mobbet, hadde jeg konstant hodepine (som varte i et par år i strekk), og kastet opp daglig. Bare ifjor hadde jeg 26 fraversdager på skolen i siste halvår. Antar at det sier sitt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Shit, mista glasset mitt på icematen min. Heldigvis ble det ikke noen skader Rune_F: Jeg er nesten aldri sjuk les: nord lending EDIT2: Mobbing er det heller ikke. Jævlig føler jeg meg uansett hele tiden. Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tine milkshake rokker balle! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hansa Fat, så slepper du mat. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Steike eg er sulten. Satte nettop inn pizza og vannet renner på munnen min. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Steike eg er sulten. Satte nettop inn pizza og vannet renner på munnen min. Ahhhh horeeeeeeeee, *Sulten* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Og der steg 3dmark scoren Fikk endelig 6600gt idag etter R9800 gikk i dass. Resultatene i sigg: En drøm å spille bf2 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har vondt i hele hodet fordi halsen inneholder kaktus, nesa er proppet igjen og ørene gjennomgår trykkforandringer hele tiden, og på toppen av alt: Hodepine Glemte at øynene forsøker å gå planken også. Hvis du tar vekk det med øynene og setter inn vond rygg har du meg! Oh, digg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tine milkshake rokker balle! Tine milkshake er ikke milkshake! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tine milkshake rokker balle! Tine milkshake er ikke milkshake! Hvis du tipper kua i en nedoverbakke så! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *mett* 4*egg 2*snitzler(?) 2*skiver 2*skiver med skinke 4*slicer med ost Naaaam! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 QUOTE (fUzZy^ @ 06/09/2005 : 19:32)Tine milkshake rokker balle! Tine milkshake er ikke milkshake! men det er da godt for det :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du æt som et ekte mannfolk du Ketchez! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hjemmelaget pizza > deg som individ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Det så godt ut Ketchez, viss du bare hadde tatt vekk skinken, osten så hadde det vert perfekt, men kanskje noen stekte poter inntil *nam nam* Endret 6. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du æt som et ekte mannfolk du Ketchez! Tror kanskje jeg forhåpentligvis trenger det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 huff ,jeg burd gjøre noe annet en og sitte her , kan bare ikke huske hva det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg