SnittLeif Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Blitt forkjøla som en potet i middelhavet jeg stakkar, hoster å harker nå da vel? Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb Yey, fant ut at gmailen min er 2,5 GB isteden for din skarvilge hotmail konto. Yey! Min Hedped.no adresse(ikke gratis for dere tarvelige småmennesker) har evig med plass(innen rimelighetens grenser) og min start.no adresse har like mye som datamaskina mi har. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 frokost går først ned når det er lunsjtider for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kjøpte både frokost og lunsj på skolen i 2 år. Det var ca 100 kr til dagen. Jeg fatter ikke hvor jeg fikk pengene fra. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Frokosten slukes lett som bare det! Man blir sulten av å sove. Blir vist ingen laptop på meg... Må ha masse penger for sånt... Noen som har en jobb å anbefale? *går på aetat sine hjemmesider* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ok, nytt tema: Er det noen andre enn meg som sliter med å spise frokost? Hvis det er dagens viktigste måltid, hvorfor er det så vanskelig å få det ned da? Er ikke alltid like lett nei. Har lettere for å spise middag jeg.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg spiser frokost nå jeg. Fire skiver med ost og 1 liter melk. 4 stk oppvarmede grandis stykker til lunch Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Toast FTW har det til både frokost middag og kvelds jeg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kinosjef. Hadde vært boss det da. Noen som vet om en side for ungdomsarbeid? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Frokost kan være stress.. Er ofte 2 biter av en skive eller noe for meg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Her har vi hørt venstresiden preke, ja. Du er klar over at de fleste innvandrere i Norge nordiske/vestlige? Om man ser på ikke-vestlige innvandrere blir statistikken en helt annen. Og det med 15% gjelder stortingsgruppa. Eller med andre ord, 3,2 personer. Bare så det er sagt for øvrig, jeg er langt fra noen FrP-tilhenger, men rett skal være rett. Det er riktig at det ble sagt av en fra Venstre, men hun FrP-damen sa at det var riktig, men så ville hun snakke om noe annet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Finnes det ikke en politikkdel av forumet? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jo, det gjør det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=861081 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er så digg når folk bruker (nesten) samme avatar som meg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er så digg når folk bruker (nesten) samme avatar som meg. HVem? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er så digg når folk bruker (nesten) samme avatar som meg. Ironi? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 dustete skolevalg i dag. stemte no høyre eg.. vet ikke ka det står for Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 gadd ikke stemme på skolevalget, brøy meg så mye at jeg satt å gapa. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er så digg når folk bruker (nesten) samme avatar som meg. Ironi? En smule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg