Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Blitt forkjøla som en potet i middelhavet jeg stakkar, hoster å harker nå da vel? Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb Yey, fant ut at gmailen min er 2,5 GB isteden for din skarvilge hotmail konto. Driter jeg i, bruker ikke epost alikevel Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Må dere diskutere sånt her? Er så piss... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Må dere diskutere sånt her? Er så piss... Som jeg har sagt tidligere, de politiske diskusjonene er det eneste med et snev av kvalitet her i SO. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Må dere diskutere sånt her? Er så piss... Du kan jo begynne å diskutere noe annet, garanterer at de følger etter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Vel. Jeg stemmer selv RV, så jeg regelrett hater FrP. Men å si at kun 1% av innvandrerne har gjort noe kriminelt, blir feil. Det er ikke til å komme bort fra at innvandrere i gjennomsnitt er mer kriminelle enn etnisk norske, men hvem sin syld er det? Jo, det er vår egen. Vi må bedre forholdene for innvandrerne, slik at vi unngår at så mange faller utenfor samfunnet. Heller død enn rød. Endret 6. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Blitt forkjøla som en potet i middelhavet jeg stakkar, hoster å harker nå da vel? Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb Yey, fant ut at gmailen min er 2,5 GB isteden for din skarvilge hotmail konto. Driter jeg i, bruker ikke epost alikevel Har 904 mail's. Og 2567 MB ledig.. Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Viss jeg skulle stemme hadde jeg stemt Rv jeg og Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vel. Jeg stemmer selv RV, så jeg regelrett hater FrP. Men å si at kun 1% av innvandrerne har gjort noe kriminelt, blir feil. Det er ikke til å komme bort fra at innvandrere i gjennomsnitt er mer kriminelle enn etnisk norske, men hvem sin syld er det? Jo, det er vår egen. Vi må bedre forholdene for innvandrerne, slik at vi unngår at så mange faller utenfor samfunnet. Heller død enn rød. Vi må gjøre innvandrerne norske. INTEGRERING. Erna jobber hardt for det - noe som ender med poltibeskyttelse både for henne og barna hennes. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Politikk er så døll *dævve* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Politikk er så døll Lansér et nytt tema da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja. Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Men så er den 1% av innvandrere flere en dem 15% til frp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Politikk er så døll Lansér et nytt tema da. Religion! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 nytt tema: erhm jeg gikk 5 km i dag, "wow me" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Her har vi hørt venstresiden preke, ja. Du er klar over at de fleste innvandrere i Norge nordiske/vestlige? Om man ser på ikke-vestlige innvandrere blir statistikken en helt annen. Og det med 15% gjelder stortingsgruppa. Eller med andre ord, 3,2 personer. Bare så det er sagt for øvrig, jeg er langt fra noen FrP-tilhenger, men rett skal være rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ok, nytt tema: Er det noen andre enn meg som sliter med å spise frokost? Hvis det er dagens viktigste måltid, hvorfor er det så vanskelig å få det ned da? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Frokost går kun ned hvis man har vært våken i to timer +. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg spiser frokost nå jeg. Fire skiver med ost og 1 liter melk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ok, nytt tema: Er det noen andre enn meg som sliter med å spise frokost? Hvis det er dagens viktigste måltid, hvorfor er det så vanskelig å få det ned da? Ja, jeg sliter med det. Det går bra å spise frokost hvis jeg har vært våken en stund først (~1 time), men så tidlig orker jeg ikke å stå opp. Før det går det nesten ikke ned. Nå trøkker jeg innpå litt corn flakes, havre fras eller müsli, det går lettere ned enn brød. Endret 6. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ok, nytt tema: Er det noen andre enn meg som sliter med å spise frokost? Hvis det er dagens viktigste måltid, hvorfor er det så vanskelig å få det ned da? Lurer på det samme. For første gang på lenge klarte jeg å få ned en halv skive pumpernikkelbrød med, av alle ting, brie, til frokost... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg