PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag. Sterk fortelling med sterke - forbudte - forumord finnes i bloggen... Bloggen min er ikke politisk korrekt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan havner poteter i middelhavet? They WISH themselves there! Carl M with 1337 post :bow: Trur jeg må dusje. er svett etter 5.5 km gåing i solsteika med 5 kg på ryggen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "UNNSKYLD MEG, HERR NEGER, TROR DU JEG FÅR SE LEGITMASJONEN DIN, FRP FTW Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb Kniiis, det har min også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb Kniiis, det har min også. Min er 250 MB? Og ikke bruker jeg hotmail til annet en msn heller... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ¨åååå inni helvete, dette var digg. (17:12:31) (Ojive) ahhh fy faen, får nesten sånn morfin følelse i blodårene (17:13:02) (Ojive) altså jeg får det av alt nå (17:13:09) (Ojive) forum, irc, msn, ALT endelig nett hjemme Kos til alle Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag. Sterk fortelling med sterke - forbudte - forumord finnes i bloggen... Bloggen min er ikke politisk korrekt. Mye penger der? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hadde på det tidspunktet 700 i cash. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja - jeg bruker bare kortholder, har sedlene liggene i den. Den har vansklig for å gå igjen, men det pleier å ordne seg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Fikk høre av jeg jeg ikke har sett siden sommerferien starta at jeg hadde gått ned mye edit: leif Endret 6. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjøper bare ting på nett mister ikkje kr på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag. Er vel bare piss i havet for deg uansett? Jeg ble frastjålet min for en stund siden. Visa-kort og en del penger. Brydde meg ikke mer enn at jeg synes det var ekstremt frekt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja. Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ble forsøkt frastjålet kortholderen min i dag. Sterk fortelling med sterke - forbudte - forumord finnes i bloggen... Bloggen min er ikke politisk korrekt. Leste bloggen, og du blir verre og verre for hver dag :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja. Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Av FrP sine medlemmer? Var vel heller FrP sin stortingsgruppe? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Blitt forkjøla som en potet i middelhavet jeg stakkar, hoster å harker nå da vel? Edith: yeey, fann idag ut at Hotmail kontoen min har blitt til 25mb istedenfor 2 mb Yey, fant ut at gmailen min er 2,5 GB isteden for din skarvilge hotmail konto. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja. Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Av FrP sine medlemmer? Var vel heller FrP sin stortingsgruppe? Sist jeg så statistikk-materiale på SSB-siden, var det ELLEVE PROSENT av ikke-vestlige innvandrere som hadde et rulleblad... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønner godt at det er fristende å stemme på dem ja. Det er ca. 1% av innvandrerne i Norge, som har gjort noe kriminelt. Mens det er ca. 15% av FrP sine medlemmer som har gjort noe kriminelt. Vel. Jeg stemmer selv RV, så jeg regelrett hater FrP. Men å si at kun 1% av innvandrerne har gjort noe kriminelt, blir feil. Det er ikke til å komme bort fra at innvandrere i gjennomsnitt er mer kriminelle enn etnisk norske, men hvem sin syld er det? Jo, det er vår egen. Vi må bedre forholdene for innvandrerne, slik at vi unngår at så mange faller utenfor samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg