Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 @kd, jo! Luft er viktig. Negative. Jeg har et åpnet vindu rett ved meg. Luft. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja må understreke at den doturen var an god opplevelse, kjent det røska godt innover tarmen der ja Sitter å eter Findus mat no Rogn? Asparges, nammenamm! men må poste brev nå! hade folkens! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 men må poste brev nå! hade folkens! "Må poste brev nå"? Wtf? Snail mail? Finnes det fortsatt? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Pøh! En ting må forumbrukerne lære seg. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute. Btw, hallo. Endret 6. september 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 men må poste brev nå! hade folkens! "Må poste brev nå"? Wtf? Snail mail? Finnes det fortsatt? Jepp. Man får hardware med snail mail. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 men må poste brev nå! hade folkens! "Må poste brev nå"? Wtf? Snail mail? Finnes det fortsatt? Jepp. Man får hardware med snail mail. Nei, det leveres på døren. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, det leveres på døren. og hvem er det som leverer det på døra da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Avhengig allerede? Jeg er sterk! Benket minst av alle guttene i klassen. Vi holder resultatet hemmelig. Faen, nettproblemer her i dag. Går tregt. *sparke på Da er det bare en ting å gjøre da. Get your ass into the GYM! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) men må poste brev nå! hade folkens! "Må poste brev nå"? Wtf? Snail mail? Finnes det fortsatt? Jepp. Man får hardware med snail mail. Nei, det leveres på døren. Og hva blir det fraktet sammen med? Hvem leverer? Er bare fra postkontor eller noe den går med noe annet. Snow, I know... Endret 6. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 men må poste brev nå! hade folkens! "Må poste brev nå"? Wtf? Snail mail? Finnes det fortsatt? Jepp. Man får hardware med snail mail. Nei, det leveres på døren. Og hva blir det fraktet sammen med? Hvem leverer? Er bare fra postkontor eller noe den går med noe annet. Snow, I know... To end this qouting shiit i say; Jepp, man må lever brev som i gamle dager til Vernepliktskontoret Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 For ikke å snakke om det sanne helvete som er stipend. Det er gått FOREVER. Jeg har ikke kjøpt en film på utrolig lenge =( Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Apropos film.. Fight club er genial. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fy faen for en egen skilpadde.. Han tar den isgreia til mor. Også går hanrundt en gang rundt bordet, også under sofaen med den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Apropos film.. Fight club er genial. Ikke umulig at jeg er enig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Se7en er mer genial. Selv om jeg hater slutten så intenst. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 For ikke å snakke om det sanne helvete som er stipend. Det er gått FOREVER. Jeg har ikke kjøpt en film på utrolig lenge =( *klappepå* Lenge sia jeg har kjøpt noe jeg og, sist var det vel seven samurai - memento - wo hu cang long Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Funker fett med softgun. Splatter. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 JamesBrown was slain by baal Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fy faen for en egen skilpadde.. Han tar den isgreia til mor. Også går hanrundt en gang rundt bordet, også under sofaen med den. Er det låv med skilpader i norge? Eller er den smuglet inn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fy faen for en egen skilpadde.. Han tar den isgreia til mor. Også går hanrundt en gang rundt bordet, også under sofaen med den. Er det låv med skilpader i norge? Eller er den smuglet inn? Legeerklæring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg