Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fett, vi har tv2 zebra.(xtra før) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 og hva er *dævve* ? Dæven eller? *dævve* = *dø* Forresten, fiks signaturen din. Og hva er det jeg må fikse? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hallo folka, endelig litt data Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 og hva er *dævve* ? Dæven eller? *dævve* = *dø* Forresten, fiks signaturen din. Og hva er det jeg må fikse? Første linjen sikkert, for stor skrift. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Je e trøtt. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 og hva er *dævve* ? Dæven eller? *dævve* = *dø* Forresten, fiks signaturen din. Og hva er det jeg må fikse? Første linjen sikkert, for stor skrift. Ah, la ikke merke til at det er lov å bruke maks "size=2" så da er det fikset! Takk for at dere sa ifra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skolen er over og eg må på dass! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skolen er over og eg må på dass! Mulig vi kline vilt? Hvem vet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skolen er over og eg må på dass! Mulig vi kline vilt? Hvem vet :!: *lage seg litt mat* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Her sitter jeg i gangen med min bærbare PC. Alle i klassen har "fått" bærbar PC av skolen nå. Utrolig digg å ha i timer, og i friminutter som nå. -- *dævve* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Her sitter jeg i gangen med min bærbare PC. Alle i klassen har "fått" bærbar PC av skolen nå. Utrolig digg å ha i timer, og i friminutter som nå.-- *dævve* Jeg vil også ha bærbar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Pøh! En ting skal du lære deg, @kd. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Pøh! En ting skal du lære deg, @kd. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute. sosi hvaforno? Endret 6. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja må understreke at den doturen var an god opplevelse, kjent det røska godt innover tarmen der ja Sitter å eter Findus mat no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja må understreke at den doturen var an god opplevelse, kjent det røska godt innover tarmen der ja Sitter å eter Findus mat no Rogn? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Pøh! En ting skal du lære deg, @kd. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute. Ikke når det bare er 5 minutter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 @kd, jo! Luft er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg