Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sannelig, bare antinerder her. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Høyre vant på vårt skolevalg(22 stemmer), SV fikk to mindre.. FRP vant stort ved vårres skolevalg, Med stort flertall, har ikke tallene her og nå... Det klikket for SV, talsmannen begynte å skrike og banne Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Carl M: Hun er Topp 3.Kenneth: Du får details på MSN. ØB: Nattakos Resten: whatever. Me, wrong? I'll just go die quietly in the corner Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er ikke engang i nærheten av likhet. Dessuten har du most meg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er ikke engang i nærheten av likhet. Dessuten har du most meg Se filmen... "The girl next door" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sånn apropos, tror ikke jeg kjenner, har gått i klasse med eller bor i nærheten av en eneste jævel her på forumet. Qlt! Samme her egentlig... Men jeg synes nesten det er litt trist da, burde få meg noen forumvenner.. Fikk Nathalie til å regge seg en gang, men hu følte at hu ikke hadde noe her å gjøre elns. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Flytt til Skien. Jeg kan vise deg alle stedene verdt å vite hvor er. Statoil, Esso og Ultra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Men jeg synes nesten det er litt trist da, burde få meg noen forumvenner.. Tja. tror jeg klarer meg fint uten noen som kan komme til å nevne noe av alt drittet jeg skriver her. Tror det begynner å bli skummelt mye med nærmere 15000 innlegg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fikk Nathalie til å regge seg en gang, men hu følte at hu ikke hadde noe her å gjøre elns. Fikk hun ingen respons? RPP hadde hvertfall hjulpet en del. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Flytt til Skien. Jeg kan vise deg alle stedene verdt å vite hvor er. Statoil, Esso og Ultra. Je kjeeem Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fikk Nathalie til å regge seg en gang, men hu følte at hu ikke hadde noe her å gjøre elns. Fikk hun ingen respons? RPP hadde hvertfall hjulpet en del. Joda, men hu har ikke webcam. og er for forsiktig til å vise seg frem, men men.. Kanskje jeg får henne til å fortsette en gang Kom på nå at på mobildelen av forumet var det en i parallellklassen min en gang, så kommenterte han på skolen en dag at jeg hadde vært litt sur på en med nicket "pappagutt" elns.. Var dritflaut veit jeg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Flytt til Skien. Jeg kan vise deg alle stedene verdt å vite hvor er. Statoil, Esso og Ultra. Je kjeeem *dævve* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Flytt til Skien. Jeg kan vise deg alle stedene verdt å vite hvor er. Statoil, Esso og Ultra. Je kjeeem *dævve* That's the spirit Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Haugalandet er landet for skolegutter, flytter forhåpentligvis til Bømlo når jeg er voksen Starter et firma, finne meg ei fin dama. Kjøpe masse amcar og gode båter så lever jeg livet ut Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Natta, folks. Sleep godt: Good night, speep tight and don't let the bedbugs bite! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 God natt, alle sammen. Gratulasjoner til enden ang. det framtidige giftemålet, forresten! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 God natt, alle sammen. Gratulasjoner til enden ang. det framtidige giftemålet, forresten! Natta. Kryper til køys snart selv. Av andre nyheter: Kontoen min er tom. :( Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Av andre nyheter: Kontoen min er tom. :( Min òg, kjøpte espressomaskin i dag.. Men stipend/lån på 15000 kjem sikkert snart, så.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Min òg, kjøpte espressomaskin i dag.. Men stipend/lån på 15000 kjem sikkert snart, så.. Det får vi håpe. Ellers tar eg turen oppover og henter espressomaskina di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg