DurinVIII Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Vet dere hva som akkurat slo meg? (Seff ikke, men..) Jeg bruker ikke mobilen min! Tilsammen på 3 år med mobil, har jeg brukt 3 kontant kort, alle på 150 kr. Nå skal det sies at de to siste "gikk ut på dato" (Bruker man ikke opp summen på 12 måneder, blir de borte vekk..). Så, nå, har jeg sent 3 meldinger på en måned, og er stolt! Noen andre som er som meg, eller er jeg den eneste anti-mobil nerden her? Fattern kjøpte et kontantkort til meg for 500 kr med 1000 i ringetid i Januar. Av det har jeg igjen 900 kr Det kommer til å bli slettet som dine penger tror jeg. Du er ikke den eneste som ikke bruker mobilen mye! Edit: det er i skrivende stund 9 stykker som leser denne tråden. Er det bare meg, eller er det litt trist? Endret 24. mai 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Og, foresten, begynte å fundere på en ting i sted, når en jente avsluttet en samtale på MSN med"Klem" "Klem" på MSN eller SMS kan godt oversettes til "ha det bra", men samtidig at personen som sier det er glad i deg/bryr seg om deg. Med andre ord, ikke helt det store... Nei, men jeg lurte på hva man skal svare! Har fåktisk skjønt såpass jeg og. "Elsker deg" er trikset å svare. Heh Men kan noen skrive noen forsøksrapporter om: Vannets fysiske egenskaper, linser, brytning av lys og oljekatastrofe. DSet er veldig viktig at der har vært emd på alle forsøkene i naturfag til 10EF, og kan husker det som skjedde! På forhånd takk! Værså snill.. Gjør leksene dine selv, eller skriv i katogorien "Skole"! Off-topic>skole Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja, jeg kan godt gjøre alle leksene dine de tre neste årene i samme slengen. kan du gjøre musikkoppgaven min? tar ikke så altforlang tid?? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du er nok ikke alene LordZyfeX, jeg bruker sjeldent mobilen lengre jeg nå. De to siste årene har det blitt lite mobilbruk. Men jeg bruker nok mobilen litt mer enn deg, men jeg bruker den langt ifra mye. Vet om mange som bruker 150 kr i uka på mobilen sin. Selv klarer jeg ikke bruke penger på slikt, sparer heller til noe myye finere enn "fancy" MMSer og ringetoner Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Du er nok ikke alene LordZyfeX, jeg bruker sjeldent mobilen lengre jeg nå.De to siste årene har det blitt lite mobilbruk. Men jeg bruker nok mobilen litt mer enn deg, men jeg bruker den langt ifra mye. Vet om mange som bruker 150 kr i uka på mobilen sin. Selv klarer jeg ikke bruke penger på slikt, sparer heller til noe myye finere enn "fancy" MMSer og ringetoner "OMG, lizzm! Hvordan har du råd til et kamera til 10 000 og ny gitar + forsterker til 8 000?! R U rik, lr?" "Nei, men jeg bruker maksimalt 100 kroner på telefon i måneden, hvorav 25 er forsikring i tilfelle noe skulle gå i stykker." Ja til sparing! Endret 24. mai 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 *snip* Værså snill.. Gjør leksene dine selv, eller skriv i katogorien "Skole"! Off-topic>skole Vær så snill, vet du hva ironi er? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 *snip* Værså snill.. Gjør leksene dine selv, eller skriv i katogorien "Skole"! Off-topic>skole Vær så snill, vet du hva ironi er? ja, men jeg forstår det som oftest ikke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ahpadt: Hvorfor det? Foreldrene mine klikker på meg pga jeg aldri klarer å bestemme meg for hva jeg skal gjøre det neste skoleåret. Faren min fiksa meg en lærlingeplass og redd med å vente for lenge, og jeg har bare utsatt og utsatt, så moren min klikker helt. Orker ikke si noe mer - Vil ikke brette ut hele privatlivet mitt her akkurat. *prøve å tenke på noe annet* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 bruker vel 300kr i månen på telefonen, hvorav 150 er abenomang. har bedriftabenomang som gjør det nesten gratis og ringe til andre med samme abenomang. (betaler ikke selv det er "ukepengene" mine) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg bruker mobilen hver dag, og det går med en hel del penger , men må jo ha daglig kontakt med kjæresten som er i miltæret Prøver å kutte ned forbruket, tenk hvor mye penger vi hadde hatt hvis vi ikke hadde mobil Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skjønner at du ikke vil brette alt ut her, er på msn hvis du vil prate Men prøv å tenk på hva du har mest lyst til, og hva du tror du kommer til å bli mest fornøyd med om ti år. Prøv å skriv en liste med positive og negative sider ved begge valgmulighetene. Det hjelper kanskje ikke, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skjønner at du ikke vil brette alt ut her, er på msn hvis du vil prate Men prøv å tenk på hva du har mest lyst til, og hva du tror du kommer til å bli mest fornøyd med om ti år. Prøv å skriv en liste med positive og negative sider ved begge valgmulighetene. Det hjelper kanskje ikke, men du kan jo prøve Har ikke lyst til noe. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fattern kjøpte et kontantkort til meg for 500 kr med 1000 i ringetid i Januar. Av det har jeg igjen 900 kr Kjøpte sånn selv i slutten av januar. Måtte fylle på med 150.- for ikke lenge siden, har rundt hundre kroner nå. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skjønner at du ikke vil brette alt ut her, er på msn hvis du vil prate Men prøv å tenk på hva du har mest lyst til, og hva du tror du kommer til å bli mest fornøyd med om ti år. Prøv å skriv en liste med positive og negative sider ved begge valgmulighetene. Det hjelper kanskje ikke, men du kan jo prøve Har ikke lyst til noe. Folkeskole? (Husker ikke helt om det var det det het) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg bruker kun telefonen når jeg må. Prate med folk gjør jeg på nett, og foreldrene ringer av og til. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skal jeg skifte ut viftene på strømforsyninga så jeg ikke har noe "Fancy" Blått lys? Liker det ikke.. Kan kanskje ha vifte et annet sted i pcen heller.. F@en hvis jeg får støt igjen.. Glemte og trekke ut ledninga på test benken Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har ikke lyst til noe. Ikke level 60 i WoW engang? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skjønner at du ikke vil brette alt ut her, er på msn hvis du vil prate Men prøv å tenk på hva du har mest lyst til, og hva du tror du kommer til å bli mest fornøyd med om ti år. Prøv å skriv en liste med positive og negative sider ved begge valgmulighetene. Det hjelper kanskje ikke, men du kan jo prøve Har ikke lyst til noe. Folkeskole? (Husker ikke helt om det var det det het) Skjer ikke. Ikke level 60 i WoW engang? Fixed allready. Åja, WoW klikker de også for at jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg