Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Bare man ikke kommer opp i matte, så... :wee:

Naturfag er 80 ganger verre!

KRL er ganske greit å være oppe i, egentlig. Var det på prøvemuntlig, fikk ganske ålreit oppgave.

Men har mest lyst til å komme opp i engelsk, det hadde vært digg :)

Enig med den. Krl eller enkelsk hadde vært konge.

Btw. Min natufagslærer er veldig snill, men gir oss alt for mye arbeid, og følger twist sitt ordtak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BaX: Jeg har en slik lærer jeg og, har han i Natur&Miljø og Matte.. Hen er kjempeflink i begge fagene, han klarer bare ikke å lære bort. I tillegg har han ingen respekt hos elevene.

Lærene våres lemper oss på gangen for nesten ingen ting :p Senest i går var det 7 stk. på gangen samtidig.

Muntlig: Samfunn, helt klart!

Skriftlig: Matte, helt klart!

Lenke til kommentar
Kameraten min er ond! Måtte vente 45 minutter på å få en pris, bare fordi han skulle ha en time til.. Han ville ikke la meg prise aleine, fordi han mente han også burde være med! :s :p

"Special price for you my friend!"?

Digg å sove til de andre var ferdig på skolen i dag. To koselige dager igjen på skolen nå, så er det langhelg. Smooth!

Lenke til kommentar
ikke enda en tråd om dette :no:

Åjoda.

Vert på s.land og spurt om jobb i 1mnd men som ventet så er det ingenting ledig, og ja, jeg hadde heller ikke forventet det. Jeg får da tross alt jobb i juni en gang. Men fattern maser så at jeg gjør ingenting, så jeg gladgjør han med en spørrerunde i dag :)

Lenke til kommentar
Den var jøvlig tørr, Fredrik. :!:

Ikke like tørr som kommentaren hans da en vennine spurte om hun skulle plukke opp klokken hun hadde mistet på gulvet.

"Nei, det har du ikke tid til"

fredrikrb er som en ørken: Tørr og heit som faen

---

Ellers presterte jeg å forsove meg imorges, siden jeg er hjemme alene. Jeg kommer aldri til å klare å bo alene.

---

And in other news: to stoler i klasserommet til paralellklassen skal visstnok fylles med melk (hule "rørstoler", hvis du skjønner) før langhelgen.

Oppdatering kommer.

Lenke til kommentar
Syns det var mer fart i SO3. :hmm:

Sitter og koper og venter på at det skal skje noe på TV jeg da.

Liker ikke tallet "4", kan vi ikke hoppe rett til 5?

Liker du ikke SO4 så kan du slutte å poste i den, værre er det ikke :)

Pappa har fått seg nytt digitalcam via jobb. Han er en slickass når det gjelder slike ting. 21" LCD og digcam osv :mad:

Lenke til kommentar
Ellers presterte jeg å forsove meg imorges, siden jeg er hjemme alene. Jeg kommer aldri til å klare å bo alene.

Jeg er med på den.

:green:

------------------

Nå må jeg vel kanskje begynne på storoppgaven. Innlevering på fredag, og jeg har fortsatt et tonn med nynorsk og samfunnsfag i tillegg.

Hurra for latskapen! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...