Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 EDIT:2002- og 2003-generasjonen FTW! Sjekk min registreringsdato, jeg er nesten som veteran å regne. Snedig! 2001 er jo faktisk en god stund siden også, når en tenker over det. Greit, du får bli moderator når jeg tar over. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Snakket med en vennine forrige dagen som ville at eg skulle flytte inn med henne. Har tenkt på det i det siste. Hadde kanskje vært morsomt da men problemet er at det er i stavanger. Dvs at eg flytter fra alt og alle. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Brukte den for tusen sider siden elns. Jeh Jeh... Men en Dahle har patent på er denne : Snow...det meste løser seg med *årh* Endret 5. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fikk nesten panikk da jeg ikke klarte å logge inn på forumet. Trodde jeg hadde endret passordet til xxx..., men så var det zzz.... Har gjort mattelekser nå. Må være ferdig til onsdagen. Har noe igjen... Har også naturfaglekse. Men jeg tror jeg har mistet begge bøkerne. Må lete. trenger dem på torsdag. Ellers må jeg kjøpe nye Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Snakket med en vennine forrige dagen som ville at eg skulle flytte inn med henne. Har tenkt på det i det siste. Hadde kanskje vært morsomt da men problemet er at det er i stavanger. Dvs at eg flytter fra alt og alle. Du vil trives i Stavanger. Stavanger er en fin by å bo i Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Snakket med en vennine forrige dagen som ville at eg skulle flytte inn med henne. Har tenkt på det i det siste. Hadde kanskje vært morsomt da men problemet er at det er i stavanger. Dvs at eg flytter fra alt og alle. Du vil trives i Stavanger. Stavanger er en fin by å bo i Ja stavanger er en flott "by". Veldig likt bergen bare i mini format. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har faktisk vært medlem lenger enn moderator-Kenneth Kenneth, neste gang du snakker med UB-korporal Dammyr, må du si til ham at 2.5 (to fem) er best. Og si reaksjonen her -- Haddis, du har patent på den med de to som holder seg i aktivitet via bakenden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Fikk nesten panikk da jeg ikke klarte å logge inn på forumet. Trodde jeg hadde endret passordet til xxx..., men så var det zzz.... HAHAA! N¨å rØpTe dU PasORdEt hEhE ikkE LuRT *tAsTe zzz... som pAsOrd på The_Fire* EDIT: :mad::mad::mad: fuNKet Ike Endret 5. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Haddis, du har patent på den med de to som holder seg i aktivitet via bakenden. ? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du vil trives i Stavanger. Stavanger er en fin by å bo i Ja stavanger er en flott "by". Veldig likt bergen bare i mini format. Ingenting som slår Molde uansett.. du burde heller flytte dit Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Den, ja. Om en time er det leggetid. Jeg tror jeg blir sittende her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg stikker fra dette gudsforlatte forum. Snakkes. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Endelig fikk jeg opp ordrestatus på cdon. Var redd for at noe var galt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Dobbelpost ftw Endret 5. september 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg stikker fra dette gudsforlatte forum. Snakkes. hade puz Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Faktisk er de fleste her ganske "gamle", sånn i forumsammenheng. Det er bare unge ketchez og noen av jentene nesten som av den yngre generasjonen.Old School ftw! Hm, hva regnes som gammel? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg vil påstå at registrering i 2001 ville være et godt forslag... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Så at du hadde kjøpt The gods must be crazy, robB. Den så jeg med resten av klassen min i fjor. OK film, og jeg lo faktisk så jeg nesten grein et par ganger, men det var ikke på grunn av filmen, men på grunn av de andre, som lo av hver minste ting, til og med det som ikke var ment å være morsomt. (De hadde drukket en del, jeg hadde selvsagt ikke drukket). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Aha, så jeg får ikke lov til å si at folk skal skjerpe seg, og være enig i Jørgen og Fredrik, uten å være rævslikker og/eller wannabe-mod? Du var ikke en av de jeg tenkte på. Men om du insisterer så går det sikkert an å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg