Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *Klage å syting* Jeg lukter at noen trenger seg et ligg før dem blir gretten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tonio føler seg kanskje for mye hjemme her nå? Jeg stemmer for ban av alle som er registrert etter 14/08/2003. Noen unntak finnes og de vil jeg peke ut. Pek dem ut.... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg stemmer for ban av alle som er registrert etter 14/08/2003. Noen unntak finnes og de vil jeg peke ut. Riktig. god stemning her i dag, må jeg si. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Er den grei? Stoler jeg på deg, og lar dem klippe meg? Alzå, jeg er i hvert fall fornøyd, men om du kommer ut og synes at du ser ut som en idiot, så tar ikke jeg det på min kappe. Mine erfaringer er i hvert fall positive. EDIT: 2002- og 2003-generasjonen FTW! Endret 5. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er den grei? Stoler jeg på deg, og lar dem klippe meg? Alzå, jeg er i hvert fall fornøyd, men om du kommer ut og synes at du ser ut som en idiot, så tar ikke jeg det på min kappe. Mine erfaringer er i hvert fall positive. Har bare dårlige erfaringer etter en tur hos Nikita. En gang måtte jeg bare gå rett inn til en annen frisør... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er den grei? Stoler jeg på deg, og lar dem klippe meg? Alzå, jeg er i hvert fall fornøyd, men om du kommer ut og synes at du ser ut som en idiot, så tar ikke jeg det på min kappe. Mine erfaringer er i hvert fall positive. Jeg får se om den eller På Håret har timer som passer min agenda på onsdag best. Var litt redd nikita var noe dritt, men da er det et alternativ. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? Ikke Nikita, for all del. På Håret er et veldig godt alternativ, Studio Alf pleier også å være særs flinke. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 travet i over en mil i vann i dag...snäle greier New Orleans? Das wattenmeer gikk pä sänn i tre timer...solbrent jo:D Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 2 sider på et kvarter ja.. Aktiv posting her nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Har bare dårlige erfaringer etter en tur hos Nikita. En gang måtte jeg bare gå rett inn til en annen frisør... Hør her, Kjakan, det er ikke slik at ALLE Nikitasalonger er dårlige for det. Nikitasalongen jeg går på er jeg meget fornøyd med, men det vil ikke si at Nikitasalongene i Ytre Enebakk er det. Get it? Endret 5. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nå har eg vært flink og pakket masse greier fra huset og tatt ned møbler og altmulig. Ryddet litt og laget middag. *trøtt* Nå skal det spises.....alene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 2002- og 2003-generasjonen FTW! Slik kan vi jo gjøre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 2 sider på et kvarter ja.. Aktiv posting her nå. Sånn blir det når det er diskusjoner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 2002- og 2003-generasjonen FTW! Slik kan vi jo gjøre? Fet smiley. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? Ikke Nikita, for all del. På Håret er et veldig godt alternativ, Studio Alf pleier også å være særs flinke. Ringer nok På Håret først - har pleid å klippe meg der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fet smiley. Jes, når jeg ser denne: tenker jeg alltid på Fredrik Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 EDIT:2002- og 2003-generasjonen FTW! Sjekk min registreringsdato, jeg er nesten som veteran å regne. Snedig! 2001 er jo faktisk en god stund siden også, når en tenker over det. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Faktisk er de fleste her ganske "gamle", sånn i forumsammenheng. Det er bare unge ketchez og noen av jentene nesten som av den yngre generasjonen. Old School ftw! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 "Har må begynnt og skrive fortelling av alt jeg skriver", sier fanta boy og smiler lett mens han tar seg en slurk juice, og venter på smørbrødet sitt. Har irritert folk på MSN med det den siste halv timen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Fet smiley. Jes, når jeg ser denne: tenker jeg alltid på Fredrik Heeey, den smileyen har jeg patent på. Brukte den for tusen sider siden elns. Noen kan sikkert bekrefte det. Det var en hel dag jeg bare brukte smileyene. Den heter forøvrig "tafsesmileyen". Men at smileyen er het - DET er den. Endret 5. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg