Neptun_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *pang* i foten. Hint hint. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nå fungerer ikke msn her for øyeblikket. ingen stor sak. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nååh! Unnskyld da kjære @kd, håper virklig ikke at du blokkerer meg nå. Du har vært blokkert i noen uker allerede, "kjære" deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Bare for å ha sagt dette, og dette sier jeg ikke ofte, men "enden" er en av de få moderatorene jeg virkelig liker. Det skal han ha. Selv om han har gitt meg en advarsel for pirking på skrivefeil, så er det helt greit. Fullt fortjent. Endret 5. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? pleier og gå til en frisørsalong jeg altid har gått til. skjønner ikke poenget med og skifte.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du har vært blokkert i noen uker allerede, "kjære" deg. Som jeg skrev i pm'en: Shape up, Og nå er det til alle! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gjett hvem som får seg ny pult imorgen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? Jeg klipper meg på Nikita på Majorstua, og jeg er über på håret etter at jeg klippet meg der for noen dager siden. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Support innen SO er vel det som kan bli stilt utenfor OT-området, og det er vel ingen andre steder utenfor OT man kan spørre om diktsamlinger eller hva det var ;p Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tonio føler seg kanskje for mye hjemme her nå? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gjett hvem som får seg ny pult imorgen! trodde du hadde pult jeg :!: *overtrött* travet i over en mil i vann i dag...snäle greier Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gjett hvem som får seg ny pult imorgen! trodde du hadde pult jeg :!: *overtrött* travet i over en mil i vann i dag...snäle greier Å DU din skøyer :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? Jeg klipper meg på Nikita på Majorstua, og jeg er über på håret etter at jeg klippet meg der for noen dager siden. Den på toppen av Bostadveien? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tonio føler seg kanskje for mye hjemme her nå? Tror det ja. Vero_NiCa: Du? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tonio føler seg kanskje for mye hjemme her nå? Jeg stemmer for ban av alle som er registrert etter 14/08/2003. Noen unntak finnes og de vil jeg peke ut. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal jeg klippe meg hos Nikita(aldri prøvd før) eller hos "På Håret"? Synes alle som klipper seg hos Nikita er misfornøyde? Jeg klipper meg på Nikita på Majorstua, og jeg er über på håret etter at jeg klippet meg der for noen dager siden. Den på toppen av Bostadveien? Den ved siden av Baker Hansen. Den lille frisørsalongen der. Har klippet meg der i årevis. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 travet i over en mil i vann i dag...snäle greier New Orleans? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Vero_NiCa: Du? Mhm Nei, Hanne:) er i Deutschland, enden. Endret 5. september 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er den grei? Stoler jeg på deg, og lar dem klippe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg