Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, synes ikke det enden her kan klassifiseres som support. Synes ikke det spørsmålet er verdt en egen tråd, og det er uansett bedre enn nivået her er enkelte ganger. Jeg vet det ikke er support, men "ekte" support har kommet før. Quoter meg selv fordi jeg synes det jeg svarte der passer til det @kd skrev/spurte om. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Tonio, slutt å lev i fortiden. Jeg vil være med å velge folk som skal få ban! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 SO har de siste månedene blitt en eneste stor idiotisk chattekanal, hvor så og si ingenting som blir sagt er av interesse for noen. Jeg må! Feie for egen dør? Hvordan var det når du var aktiv som bare det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 *snip* Permban på en 40-50 moderatorrævslikkere / wannabe mods og tullinger generelt hadde nok hjulpet. Aha, så jeg får ikke lov til å si at folk skal skjerpe seg, og være enig i Jørgen og Fredrik, uten å være rævslikker og/eller wannabe-mod? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Tonio, slutt å lev i fortiden. Sorry, skal skjerpe meg! (Kan jeg leve i fremtiden? ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm stikker å ser på 71 grader nord jeg.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Frekk i skallen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Tonio, nei, fremtiden får du ikke leve i. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) SO har de siste månedene blitt en eneste stor idiotisk chattekanal, hvor så og si ingenting som blir sagt er av interesse for noen. Jeg må! Feie for egen dør? Hvordan var det når du var aktiv som bare det? Skrev jeg at jeg skrev/skriver ting som var/er til interesse for noen? NEI. Endret 5. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Samt stenge de fra forum.gamer.no ute. That's gotta hurt Tonio, send meg gjerne en PM med forklaring på hvorfor du mener jeg har gitt advarsler fordi folk som har rapportert meg. Liker dårlig å bli beskyldt for sånne ting ut av det blå... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 SO har de siste månedene blitt en eneste stor idiotisk chattekanal, hvor så og si ingenting som blir sagt er av interesse for noen. Jeg må! Feie for egen dør? Hvordan var det når du var aktiv som bare det? Skrev jeg at jeg skrev/skriver ting som var/er til interesse for noen? NEI. sinten Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 JA SJERPINGS FOLKENS!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Sa ikke at det var du som ga advarselen, men at det har skjedd. :-) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 SO har de siste månedene blitt en eneste stor idiotisk chattekanal, hvor så og si ingenting som blir sagt er av interesse for noen. Jeg må! Feie for egen dør? Hvordan var det når du var aktiv som bare det? Skrev jeg at jeg skrev/skriver ting som var/er til interesse for noen? NEI. Så du ber folk skjerpe seg når du selv er/var en av de verste? Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm stikker å ser på 71 grader nord jeg.. Pittelitt sent ute, men det funker å gå nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Så du ber folk skjerpe seg når du selv er/var en av de verste? Jeg ber de som kritiserer enden for å "drive småsupport" om å skjerpe seg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 modeller på tv bbl Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Chick-fight i SO. Drit nå i å la dere provesere av sånne fisleting. For å trekke en paralell. Folk dæver i flom og sult rundt om på planeten og dere syter over Jørgen som spør et simpelt spørsmål. *Redigere film* Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Sa ikke at det var du som ga advarselen, men at det har skjedd. :-) At folk har fått advarsel fordi de har rapportert en moderator? Jeezez, håper ikke vedkommende er mod lenger... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Nååh! Unnskyld da kjære @kd, håper virklig ikke at du blokkerer meg nå. Men det var ikke meningen at det skulle bli en stor krangel for det jeg skrev... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg