Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt tragisk at de som er admin/mod kan drive på med småsupport, mens om noen legger ut et forumspam bilde flere sider etter en advarsel der en får beskjed om å ikke legge ut flere slike bilder får advarsel, eller det at vanlige medlemmer får advarsel for slik support? :hmm:

 

Edit: Fjernet et tegn.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Er det ikke litt tragisk at de som er admin/mod kan drive på med småsupport, mens om noen legger ut et forumspam bilde flere sider etter en advarsel der en får beskjed om å ikke legge ut flere slike bilder får advarsel, eller det at vanlige medlemmer får advarsel for slik support? :hmm:

Jo. Og moderatorene fortsetter og fortsetter, gang på gang.

Lenke til kommentar

Kanskje, men synes allikevel jeg det blir litt feil.

 

Hmm, synes ikke det enden her kan klassifiseres som support. Synes ikke det spørsmålet er verdt en egen tråd, og det er uansett bedre enn nivået her er enkelte ganger.

 

Når folk linker til sine egne tråder, eller spør om noe som vi har egne forumdeler for - ja, da synes jeg det er support.

Jeg synes egentlig at support-regelen burde fjernes. Det blir bare små spørsmål som egentlig ikke er vits i å lage en ny tråd for, som du sier. Men allikevel vet jeg at mods/admins klassifiserer det der som support. Tror jeg da. Kanskje jeg husker feil. :p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Folkens, skjerp dere. Det er jo ikke noe problem at Jørgen spør om noe slikt! Som Fredrik sier, det er ikke verdt en egen tråd. Dermed kan han godt ta det her.

 

SO har de siste månedene blitt en eneste stor idiotisk chattekanal, hvor så og si ingenting som blir sagt er av interesse for noen. Hvorfor skal ikke Jørgen da få lov til å spørre om noen har noen ideer til en bryllupstale?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...