enden Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Ferdig Noen som vet om en grei rimeordbok? Altså en som foreslår ord som rimer på det man skrev inn... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Rimeordbok. Google ftw. Support ftl. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Er det ikke litt tragisk at de som er admin/mod kan drive på med småsupport, mens om noen legger ut et forumspam bilde flere sider etter en advarsel der en får beskjed om å ikke legge ut flere slike bilder får advarsel, eller det at vanlige medlemmer får advarsel for slik support? Edit: Fjernet et tegn. Endret 5. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Er det ikke litt tragisk at de som er admin/mod kan drive på med småsupport, mens om noen legger ut et forumspam bilde flere sider etter en advarsel der en får beskjed om å ikke legge ut flere slike bilder får advarsel, eller det at vanlige medlemmer får advarsel for slik support? Jo. Og moderatorene fortsetter og fortsetter, gang på gang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, synes ikke det enden her kan klassifiseres som support. Synes ikke det spørsmålet er verdt en egen tråd, og det er uansett bedre enn nivået her er enkelte ganger. Når folk linker til sine egne tråder, eller spør om noe som vi har egne forumdeler for - ja, da synes jeg det er support. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Jo. Og moderatorene fortsetter og fortsetter, gang på gang. La dem få noe cred og da, de jobber faktisk gratis. (sånn som jeg har forstått) og det er jo de som styrer forumet, seffølgelig misbruker de det Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, synes ikke det enden her kan klassifiseres som support. Synes ikke det spørsmålet er verdt en egen tråd, og det er uansett bedre enn nivået her er enkelte ganger. Jeg vet det ikke er support, men "ekte" support har kommet før. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hmm, rapporter meg da vel Cheezcake; damn, søkte hardt og lenge jeg edit; men den var genial. Da klasker jeg til med dikt til talen Endret 5. september 2005 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 *whine* *whine* Var vel ikke akkurat support... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, rapporter meg da vel Sist noen rapporterte fikk han advarsel. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Kanskje, men synes allikevel jeg det blir litt feil. Hmm, synes ikke det enden her kan klassifiseres som support. Synes ikke det spørsmålet er verdt en egen tråd, og det er uansett bedre enn nivået her er enkelte ganger. Når folk linker til sine egne tråder, eller spør om noe som vi har egne forumdeler for - ja, da synes jeg det er support. Jeg synes egentlig at support-regelen burde fjernes. Det blir bare små spørsmål som egentlig ikke er vits i å lage en ny tråd for, som du sier. Men allikevel vet jeg at mods/admins klassifiserer det der som support. Tror jeg da. Kanskje jeg husker feil. Endret 5. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Jeg finner ikke kontrollen til tven Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, rapporter meg da vel Sist noen rapporterte fikk han advarsel. ûber genialt!! :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, rapporter meg da vel Sist noen rapporterte fikk han advarsel. Stått opp med feil bein idag ser jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Det blir ikke bedre om folk kan stille spørsmål her. Problemet ligger ofte i at folk spør om ting som gjelder software eller hardware. Eventuelt bare linker til sin egen tråd. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Det blir ikke bedre om folk kan stille spørsmål her. Problemet ligger ofte i at folk spør om ting som gjelder software eller hardware. Eventuelt bare linker til sin egen tråd. Gjør det noe? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hmm, rapporter meg da vel Sist noen rapporterte fikk han advarsel. Stått opp med feil bein idag ser jeg På den siden er det alltid feil ben. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Sånn, da har jeg regga meg på russ.no Fikk ikke nicket "Anette" Men "Anette=)" duger Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) *snip* Så det er her du gjemmer deg ja. Endret 5. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Folkens, skjerp dere. Det er jo ikke noe problem at Jørgen spør om noe slikt! Som Fredrik sier, det er ikke verdt en egen tråd. Dermed kan han godt ta det her. SO har de siste månedene blitt en eneste stor idiotisk chattekanal, hvor så og si ingenting som blir sagt er av interesse for noen. Hvorfor skal ikke Jørgen da få lov til å spørre om noen har noen ideer til en bryllupstale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg