Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Fæn, det er vanskelig å skrive bryllupstale. Noen som har litt inspirasjon å drysse over meg?

</support> :ermm:

Haha. Det må være en veldig god grunn til å ikke gifte seg. Jeg gruer meg ekstremt.

Lenke til kommentar
Fæn, det er vanskelig å skrive bryllupstale. Noen som har litt inspirasjon å drysse over meg?

</support> :ermm:

Kanskje ta med hvordan damen og mannen var før de fant hverandre? Prøv å ta fram det litt humoristiske.

 

Du kan jo også ta fram det "søte" ved fordholdet til de utkårede. Kanskje fortelle litt om hvordan damen og mannen var som barn?

Lenke til kommentar
Fæn, det er vanskelig å skrive bryllupstale. Noen som har litt inspirasjon å drysse over meg?

Ta med en morsom histore fra da vedkommende var liten. Slår alltid bra an :)

Husk at det er gamle tanter og bestemødre som sikkert vil være der, så unngå de verste grovisene ;)

 

Edit: Er det du som skal gifte deg? Trodde du med en gang du "bare" skulle holde en tale i et bryllup (forlover eller noe).. =)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Kanskje ta med hvordan damen og mannen var før de fant hverandre? Prøv å ta fram det litt humoristiske.

 

Du kan jo også ta fram det "søte" ved fordholdet til de utkårede. Kanskje fortelle litt om hvordan damen og mannen var som barn?

Siden jeg er mannen så vet jeg det meste om det, men det er ikke bare bare å få det ned på papiret - selv for en skribent...

Lenke til kommentar
Kanskje ta med hvordan damen og mannen var før de fant hverandre? Prøv å ta fram det litt humoristiske.

 

Du kan jo også ta fram det "søte" ved fordholdet til de utkårede. Kanskje fortelle litt om hvordan damen og mannen var som barn?

Siden jeg er mannen så vet jeg det meste om det, men det er ikke bare bare å få det ned på papiret - selv for en skribent...

Sant nok, men sett et veldig positivt og humoristisk preg på det, da. Hjelper alltid. :)

 

Gratulerer! (Om jeg har forstått at du skal gifte deg? ;))

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...