wewwen Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) I kveld skal jeg trimme skjegget Kan bare gå til helvete det ta det heller helt bort edit: uff, klippe plenen.. Endret 5. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 I kveld skal jeg trimme skjegget Kan bare gå til helvete det Gleder meg til å se i RPP senere i kveld! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 I kveld skal jeg trimme skjegget Kan bare gå til helvete det ta det heller helt bort Kjeften din du da, tøs Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Har på følelsen at det kommer en ny "HÆST" senere i kveld... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 I kveld skal jeg trimme skjegget Kan bare gå til helvete det ta det heller helt bort Kjeften din du da, tøs hehe, jeg er desverre gutt, men holder meg til ordtaket " det enkleste er ofte det beste". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) I kveld skal jeg trimme skjegget Kan bare gå til helvete det ta det heller helt bort Kjeften din du da, tøs Hvordan kan du si noe sånt lillegutn? Jeg er sjokkert over deg! OPP PÅ ROMMET! Supermanedit: Endret 5. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hallo alle folka Nå har jeg vørt på skolen og ordnet garasjeporten til tanta mi! Etterpå skal jeg sete inn en lås i maskinen min, som jeg starter den med Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Etterpå skal jeg sete inn en lås i maskinen min, som jeg starter den med en kamerat har en sånn, med nøkkel. utrolig najs!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Etterpå skal jeg sete inn en lås i maskinen min, som jeg starter den med en kamerat har en sånn, med nøkkel. utrolig najs!! Begynner å mekke hull nå jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Ingen gfler hæster i kveld Ketchez, kom en i går som egentlig skulle ha kommet i dag Skrivefeil, orker ikke å rette Endret 5. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 42.. daah Eh, har du vurdert at noen kan ha stemt andre aprtier enn Høyre og SV? Har du kanskje vurdert at det der var en spoek? Deilig med fridag! Gikk opp til internatet, og der var det stengt. Har ikke faatt noen lekser enda, hva ellers skal jeg gjoere enn aa sitte paa nettet? Tonio: Bare vent du, du faar nok brev du ogsaa Du sa jo at du ville ha brev naar jeg var hos deg Pokker saa mange smileyer det ble der! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Bruker du gressklipperen på skjegget? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Ingen gfler hæster i kveld Ketchez, kom en i går som egentlig skulle ha kommet i dag Skrivefeil, orker ikke å rette *puste lettet ut* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Bruker du gressklipperen på skjegget? Da kommer det i hvert fall ikke noe bilde i RPP i kveld. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Tonio: Bare vent du, du faar nok brev du ogsaa Om jeg får det kommer jeg til å finne ut en måte jeg kan gjøre narr av deg på. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Bruker du gressklipperen på skjegget? Da kommer det i hvert fall ikke noe bilde i RPP i kveld. Troppen vår ble best på kompaniet i HH-løpet (bare løpe rundt et vann..) i dag. Vi slo troppen til Dammyr også På torsdag er jeg ferdig her EDIT: La til litt. Endret 5. september 2005 av svamp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Bruker du gressklipperen på skjegget? Da kommer det i hvert fall ikke noe bilde i RPP i kveld. Skal prøve å ikke få heelt braindeadtendenser her da Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Du trenger ikke tenke blod og gørr for å få det FRB sa til å fungere, Ø.B. Vi har jo også ordet viljestyrke når vi snakker om gressklipperen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Bruker du gressklipperen på skjegget? Da kommer det i hvert fall ikke noe bilde i RPP i kveld. Skal prøve å ikke få heelt braindeadtendenser her da Braindead er bare deadsexy da. Spesielt sex-scenen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Høyre vant på vårt skolevalg(22 prosent), SV fikk to prosent mindre.. Hvor mange elever er det på skolen din da? Litt over 300. Rette noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg