Herr Brun Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 STP: Hvorfor da? kjedelig du i dag. @kd: Har du PMS? Forresten, HEI ALLE SAMMEN! Fant ut at jeg kan sjekke MAILEN min paa en maskin som vi har tilgang til en time i uka, men det er masse maskiner med internett her. Kan dog ikke bruke msn (jeg kommer til aa doe! ) eller sjekke mailen min. Forumet kan jeg derimot bruke! Hvordan gaar det med folk? Selv har jeg det topp. Orker ikke skrive alt, men livet smiler til meg for tiden =) I morgen begynner skolen for fullt da, blir sikkert tyngre da. Sitter og skriver kort/brev. Hvis noen vil ha, PM navn og adresse! PS: Tonio: Jeg har din adresse, saa den trenger du ikke skrive Naa maa jeg sannsynligvis stikke, kos dere saa lenge! *kose og tapaa* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Å herregud... Uansett, i morgen skal moren min enten på skole eller jobb, så da skal jeg og min bror igjen spise alene. Vi skal stikke på Rema senere i dag for å kjøpe Grandiosa (Taco ). Edit: Også av alle gode ting er jeg blitt syk! Endret 5. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 STP: Hvorfor da? kjedelig du i dag. Jeg skulle skrive noe støtende. så jeg tar det over pm. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Jaha? Ble du skremt nå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Uansett, i morgen skal moren min enten på skole eller jobb, så da skal jeg og min bror igjen spise alene. Vi skal stikke på Rema senere i dag for å kjøpe Grandiosa (Taco ). Grandiosa for the win. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 @kd: Har du PMS? Wtf? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 @kd: Har du PMS? Wtf? Det kan kanskje virke som om du er litt sur for tiden... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 @kd: Har du PMS? Tventyfår/seven trihøndredandsektifive days of the år. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Høyre vant på vårt skolevalg(22 stemmer), SV fikk to mindre.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Høyre vant på vårt skolevalg(22 stemmer), SV fikk to mindre.. Hvor mange elever er det på skolen din da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 42.. daah Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Skolevalg i morgen tror jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Å herregud... Hvorfor herregud? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Også av alle gode ting er jeg blitt syk! Me3. *Dra på snørret* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 PS: Tonio: Jeg har din adresse, saa den trenger du ikke skrive Derfor herregud. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Orka ikke stemme på skolen jeg :!: Har seriøst pain i høyrebeinet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 42.. daah Eh, har du vurdert at noen kan ha stemt andre aprtier enn Høyre og SV? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 I kveld skal jeg trimme skjegget Kan bare gå til helvete det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Jaha? Ble du skremt nå? Jeg unner deg da skarve 5 000?! Lov å lykkes, det sier vi i Unge Høyre. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 @kd: Har du PMS? Tventyfår/seven trihøndredandsektifive days of the år. Eid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg