sofarot Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Fikk du 5000,- av far din? Ja? Jøss.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Fikk du 5000,- av far din? Ja? Jøss.... Tja.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Når begynte du å bruke slike vanskelige ord? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Når begynte du å bruke slike vanskelige ord? jeg kom ikke på noen bedre ord for det jeg skulle si vell , trapper ned altså , dvs jeg er ikke her lengre , bare overskje dette inlegget , de finnes ikke , du bare inbiller deg at du leser dette Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Når begynte du å bruke slike vanskelige ord? jeg kom ikke på noen bedre ord for det jeg skulle si vell , trapper ned altså , dvs jeg er ikke her lengre , bare overskje dette inlegget , de finnes ikke , du bare inbiller deg at du leser dette ok Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 ok Et godt eksempel på en typisk kvalitetspost her i SO. I'm lovin' it. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hallo godtfolk! I dag fikk me vårres 5. timeplan!!! De blir bare verre og verre for hver dag som kommer. Må få tidligere fri fra skolen for å rekke bussen hjem Men det er allmenfag så det gjør ikke noe :!: Skal på trafikalt grunnkurs på onsdag Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Men det er allmenfag så det gjør ikke noe :!: Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Haddis, er du sosialist/stemmer rødgrønt? I så fall ble Joachim eid. Endret 5. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 weee... *henge på russ.no * Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 weee... *henge på russ.no * OI.. VI kan jo regge oss der i dag ja Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 weee... *henge på russ.no * OI.. VI kan jo regge oss der i dag ja yup Allerede "møtt" sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Jaha? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Men det er allmenfag så det gjør ikke noe :!: Hvorfor ikke? Har nok av dem Selvfølgelig, det er jo viktige timer, men jeg vil heller ha mekaniske fag, siden det er det jeg skal utdanne meg til. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 tenk om han har gjort seg fortjent til de da. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg tar det på pm.. Endret 5. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg