Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
husker da jeg var i OD-komiteen på skolen, hadde 25 000,- på innerlomma da vi gikk til banken. Husker læreren fulgte etter oss 20 m bak :!:

Jeg hadde stjålet pengene, skiftet identitet, tatt plastisk operasjon og emigrert til Afghanistan. Sounds like a good plan, eh?

Kanskje jeg skal gjøre det ved neste OD? :hmm:

Men da har du 10kr igjen. 1 dollar eller noe.. :!:

Da kan han kjøpe en lommebok, slik at han kan ha alle pengene sine oppi..

Og hvordan har du fått de?  :p

Han selger seg vel! :w00t:

Det ville tatt tid :tease:

Neida, ikke selge seg i byen. Masse billige afrikanske horer der.. Litt lenger ut i trønderlag eller noe.. :hmm:

Men Steffy er vel ikke afrikaner....

HAHA, Steffy som luksushore uti trøndelag :lol:

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar

Vet dere hva som akkurat slo meg? (Seff ikke, men..)

Jeg bruker ikke mobilen min!

Tilsammen på 3 år med mobil, har jeg brukt 3 kontant kort, alle på 150 kr. Nå skal det sies at de to siste "gikk ut på dato" (Bruker man ikke opp summen på 12 måneder, blir de borte vekk..). Så, nå, har jeg sent 3 meldinger på en måned, og er stolt!

Noen andre som er som meg, eller er jeg den eneste anti-mobil nerden her?

Lenke til kommentar
Vet dere hva som akkurat slo meg? (Seff ikke, men..)

Tilsammen på 3 år med mobil, har jeg brukt 3 kontant kort, alle på 150 kr. Nå skal det sies at de to siste "gikk ut på dato" (Bruker man ikke opp summen på 12 måneder, blir de borte vekk..). Så, nå, har jeg sent 3 meldinger på en måned, og er stolt!

Noen andre som er som meg, eller er jeg den eneste anti-mobil nerden her?

:!:

n00b! Få deg noen venner!

---------

Snart konfirmasjonsfest å greier..huff huff, dressen på igjen!

Lenke til kommentar

Herregud. Er du syk? Du burde seriøst oppsøke lege.

Sender minst 250 SMS i måneden, og det synes jeg er lite. :shrug:

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Herregud. Er du syk? Du burde seriøst oppsøke lege.

Sender minst 250 SMS i måneden, og det synes jeg er lite. :shrug:

Hva? Er det lite??

Dæven, er du som burde oppsøke lege! Poenget med så mange tekstmeldinger er?

Og, foresten, begynte å fundere på en ting i sted, når en jente avsluttet en samtale på MSN med

"Klem"

Hva skal man svare da?

Noen forskjellige skenarioer:

-Du er forelska i jente

-En jentevenn

-En klassekamerat

Ser helst at noen jenter svarer, men sikkert noen gutter som vet det likke godt :D

Lenke til kommentar
Og, foresten, begynte å fundere på en ting i sted, når en jente avsluttet en samtale på MSN med

"Klem"

"Klem" på MSN eller SMS kan godt oversettes til "ha det bra", men samtidig at personen som sier det er glad i deg/bryr seg om deg. Med andre ord, ikke helt det store...

Endret av @kd
Lenke til kommentar

"Klem"

"Klem" på MSN eller SMS kan godt oversettes til "ha det bra", men samtidig at personen som sier det er glad i deg/bryr seg om deg. Med andre ord, ikke helt det store...

Nei, men jeg lurte på hva man skal svare!

Har fåktisk skjønt såpass jeg og.

Lenke til kommentar
@kd, ja, blir fort avhengig av Svisj Chat.

Hehe. Har vel sendt inn 3 meldinger til sånne idiotiske program tidligere.

Hvorfor?

Altså, det ene var til svisj for jeg kjefta på de idiotene som stemte opp "Sørsia gerilja - Blør for sør" (den kom aldri på skjermen, da meldingen inneholdt diverse stygge gloser).

Den andre var for å hilse på broren min som satt og så på samme program på en annen TV.

Den tredje var til 4-4-2 eller noe i den duren, med et spørsmål om hva en fyr der trodde om utfallet av en fotballkamp i kveld.

Lenke til kommentar

"Klem"

"Elsker deg" er trikset å svare.

Lenke til kommentar

"Klem"

"Elsker deg" er trikset å svare.

Heh :D

Men kan noen skrive noen forsøksrapporter om:

Vannets fysiske egenskaper, linser, brytning av lys og oljekatastrofe. DSet er veldig viktig at der har vært emd på alle forsøkene i naturfag til 10EF, og kan husker det som skjedde!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

"Klem"

Hva skal man svare da?

Noen forskjellige skenarioer:

-Du er forelska i jente

-En jentevenn

-En klassekamerat

Ser helst at noen jenter svarer, men sikkert noen gutter som vet det likke godt :D

Syns du skal skrive klem tilbake jeg :yes:

Sikkert bare ment som en venneklem, begynner jo å bli mer og mer vanlig å si det nå. Selv om dere bare er venner eller klassekamerater.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...