Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Hmm nå starter boogeyman eller hva den nå heter her. Har en viss følelse at den er skikkelig baad.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ta politikk i politikk delen.. Det eneste som har hatt et snev av kvalitet over seg i SO de siste månedene har vært de politiske diskusjonene. La oss beholde de. Btw, nice avatar. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ta politikk i politikk delen.. Det eneste som har hatt et snev av kvalitet over seg i SO de siste månedene har vært de politiske diskusjonene. La oss beholde de. Btw, nice avatar. Jeje... Kos dere! Jeg køyer! Natta! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 God natt ketchez. Stygg avatar kfz. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *kosepåalle, men mest Fredrikrb* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *kosepåalle, men mest Fredrikrb* *hate Hylo* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=289083 noen som har vært bekymra for meg eller glemte jeg å skrive at jeg skulle på svensketur? Var ihvertfall helt jæveli gå se den ulykken.. Mennesker overalt, masse bildeler. Sikkert fem ambulanser, helikopteret kom. politibiler osv. Var en som lå på bakken med kjæresten sin på fanget, også drev ambulansepersonellet på å skjøre op klærne hennes pga en elelr annen skade. var bare helt sykt å kjøre sakte forbi der og se skadede og pårørende så nært. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *kosepåalle, men mest Fredrikrb* *hate Hylo* Jeg vet du elsker meg. *hoppe til dusjen* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1108462.ece Fixed. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Var ihvertfall helt jæveli gå se den ulykken.. Mennesker overalt, masse bildeler. Sikkert fem ambulanser, helikopteret kom. politibiler osv. Var en som lå på bakken med kjæresten sin på fanget, også drev ambulansepersonellet på å skjøre op klærne hennes pga en elelr annen skade. var bare helt sykt å kjøre sakte forbi der og se skadede og pårørende så nært. *frysninger* Har passert en ulykke eller to selv i mitt liv, og det er _ikke_ noe herlig syn. Pappa har også fortalt historier om den gangen han og en kamerat var de første på ulykkesplassen. Usj. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 De derre ''fixed''-greiene er noe av det mest patetiske jeg vet om. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 brb, slippe ut hæstene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 brb, slippe ut hæstene Du vet hester er det mest sexuele misbrukte dyrene? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 De derre ''fixed''-greiene er noe av det mest patetiske jeg vet om. *klemme på* Nå skal jeg spille NFS Underground 2. Ja, jeg vet at jeg er treig som enda ikke har gjort det ferdig, men jeg må kjøre litt med rattet mitt! (Logitech Momo). Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 De derre ''fixed''-greiene er noe av det kuleste jeg vet om. Fixed. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 brb, slippe ut hæstene Du vet hester er det mest sexuele misbrukte dyrene? Hva med hunder da? :ekkelmodus: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Stygg avatar kfz. neida. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 De derre ''fixed''-greiene er noe av det mest patetiske jeg vet om. *klemme på* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 brb, slippe ut hæstene Du vet hester er det mest sexuele misbrukte dyrene? Derfor alle hæstene i nærområdet ditt ikke akkurat har stabilt ganglag da kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg