Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=289083 noen som har vært bekymra for meg eller glemte jeg å skrive at jeg skulle på svensketur? :p

 

Var ihvertfall helt jæveli gå se den ulykken.. Mennesker overalt, masse bildeler. Sikkert fem ambulanser, helikopteret kom. politibiler osv. Var en som lå på bakken med kjæresten sin på fanget, også drev ambulansepersonellet på å skjøre op klærne hennes pga en elelr annen skade. var bare helt sykt å kjøre sakte forbi der og se skadede og pårørende så nært.

Lenke til kommentar
Var ihvertfall helt jæveli gå se den ulykken.. Mennesker overalt, masse bildeler. Sikkert fem ambulanser, helikopteret kom. politibiler osv. Var en som lå på bakken med kjæresten sin på fanget, også drev ambulansepersonellet på å skjøre op klærne hennes pga en elelr annen skade. var bare helt sykt å kjøre sakte forbi der og se skadede og pårørende så nært.

*frysninger*

Har passert en ulykke eller to selv i mitt liv, og det er _ikke_ noe herlig syn. Pappa har også fortalt historier om den gangen han og en kamerat var de første på ulykkesplassen. Usj. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...