Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Du kan jo trykke på linken til forumet ( Spørsmål? Tilbakemeldinger?

Diskuter artikkelen i forumet!), er vel litt senere enn selve nyheten, men ikke mye.

1 minutt senere, ja.

 

ketchez: For den artikkelen får jeg en hundrelapp. Greit nok.

--

Det var digg å få hugget litt ved! Og i morgen skal jeg stemme! Hmm, blir det SV eller RV? Frister skikkelig å stemme RV, men det er jo ikke et parti jeg vil ha i regjering. 1-5 representanter fra RV er greit, men der går grensen. Anyway, stemmen min teller jo ingenting, ettersom det bare er skolevalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var digg å få hugget litt ved! Og i morgen skal jeg stemme! Hmm, blir det SV eller RV? Frister skikkelig å stemme RV, men det er jo ikke et parti jeg vil ha i regjering. 1-5 representanter fra RV er greit, men der går grensen. Anyway, stemmen min teller jo ingenting, ettersom det bare er skolevalg.

Du er vel ikke gammel nok til å stemme?

Lenke til kommentar
Det var digg å få hugget litt ved! Og i morgen skal jeg stemme! Hmm, blir det SV eller RV? Frister skikkelig å stemme RV, men det er jo ikke et parti jeg vil ha i regjering. 1-5 representanter fra RV er greit, men der går grensen. Anyway, stemmen min teller jo ingenting, ettersom det bare er skolevalg.

Du er vel ikke gammel nok til å stemme?

S-K-O-L-E-V-A-L-G

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
@kd, jeg tar 125 kroner timen liksom... Jaja, hardware er jo litt frivillig også da.

Så bruker jeg vanligvis toppen tre kvarter per artikkel, så da er det ikke store forskjellen. På akkurat denne artikkelen brukte jeg nærmere en og en halv time, men det er ikke vanlig. Men det er jo egentlig ikke pengene jeg gjør det for. Det er morsomt, lærerikt og fin referanse å ha på CV-en. ;)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Det var digg å få hugget litt ved! Og i morgen skal jeg stemme! Hmm, blir det SV eller RV? Frister skikkelig å stemme RV, men det er jo ikke et parti jeg vil ha i regjering. 1-5 representanter fra RV er greit, men der går grensen. Anyway, stemmen min teller jo ingenting, ettersom det bare er skolevalg.

Du er vel ikke gammel nok til å stemme?

S-K-O-L-E-V-A-L-G

 

 

 

 

:tease:

FRP :love:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...