Share the pain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har mer rot på rommet mitt enn deg. The power of rot! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg fant igjen naturfagboka mi fra 8ende klasse i sommer . erhm. -host- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som har en dremmel jeg kan låne? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kunne trengt en dremel, til å presse inn i den grå og blå klumpen foran meg. Møkkamac! Får ikke koble til mp3-spilleren min. Ellers har jeg det bra. -- Trist å høre om han du kjente, cheezcake Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg trenger en dremmel til å sette inn noen brytere pg litt sånt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har mer rot på rommet mitt enn deg. The power of rot! Rommet mitt er jo nesten fantastisk nå! Skal sove her inne (søsteren min sitt rom) i natt, også rydder jeg ferdig i morgen. Har bare igjen dataen og klær nå omtrent, så det går vel fort. Lurer på om jeg skal legge meg nå, er jo trøtt og sov ikke for lenge i natt.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hvis jeg hadde spørt om noen kunne hjelpe meg å gjøre den gif'en her transparent, er det veldig fy-fy da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg fant igjen iPod minien min nå nettopp! Etter å ha vært borte i 40 dager er den endelig tilbake. Gratulerer så meget, unge dame. Neida, bare tuller :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 akuratt vært ute og kasta ball med lillebroren min, føler meg snill Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Den jævla bloggen min hang seg opp, og jeg mistet det jeg hadde skrevet. ARGH! Vært på kino med bror, mor og søster. Herbie. Lindsay er penest blond. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hvis jeg hadde spørt om noen kunne hjelpe meg å gjøre den gif'en her transparent, er det veldig fy-fy da? Hvordan da? Hele eller bare deler av den? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Den jævla bloggen min hang seg opp, og jeg mistet det jeg hadde skrevet. ARGH! Vært på kino med bror, mor og søster. Herbie. Lindsay er penest blond. var'n bra? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bar preg av å være en barnefilm... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Den jævla bloggen min hang seg opp, og jeg mistet det jeg hadde skrevet. ARGH! Vært på kino med bror, mor og søster. Herbie. Lindsay er penest blond. En ting jeg lurer på. Hvordan i pøkk klarer du på få en webside til å henge seg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde merket alt, trykket for å verdana-skrift, teksten forsvant og editoren reloadet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde merket alt, trykket for å verdana-skrift, teksten forsvant og editoren reloadet. 90% av all datafeil er brukerfeil Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde merket alt, trykket for å verdana-skrift, teksten forsvant og editoren reloadet. Klasse 5 PEBKAC problem Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde merket alt, trykket for å verdana-skrift, teksten forsvant og editoren reloadet. Klasse 5 PEBKAC problem :!: Lenge siden jeg har hørt det uttrykket. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde merket alt, trykket for å verdana-skrift, teksten forsvant og editoren reloadet. Klasse 5 PEBKAC problem :!: Lenge siden jeg har hørt det uttrykket. Aldri hørt det uttrykket... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1. pebkac problem exists between keyboard and chair http://www.urbandictionary.com/define.php?term=PEBKAC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg