Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

husker da jeg var i OD-komiteen på skolen, hadde 25 000,- på innerlomma da vi gikk til banken. Husker læreren fulgte etter oss 20 m bak :!:

Jeg hadde stjålet pengene, skiftet identitet, tatt plastisk operasjon og emigrert til Afghanistan. Sounds like a good plan, eh?

Kanskje jeg skal gjøre det ved neste OD? :hmm:

Men da har du 10kr igjen. 1 dollar eller noe.. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
husker da jeg var i OD-komiteen på skolen, hadde 25 000,- på innerlomma da vi gikk til banken. Husker læreren fulgte etter oss 20 m bak :!:

Jeg hadde stjålet pengene, skiftet identitet, tatt plastisk operasjon og emigrert til Afghanistan. Sounds like a good plan, eh?

Men da har du 10kr igjen. 1 dollar eller noe.. :!:

Poeng!

Lenke til kommentar

Haha, for 25k? Litt stress?

---

magubrothers: Stipend

Lenke til kommentar
Utaler ikke du det krøllalfakd?

Nei. Jeg heter André Kristoffer Dahl, og initialene til dette er AKD. A = @, dermed @kd.

haha.. uttales ikke @ "at"?

Joda, men @ er A, og det var det jeg tenkte på når jeg registrerte meg her på forumet. Det er lenge siden, det var 23/04/2003.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Haha, for 25k? Litt stress?

Ja, mulig det. Faen, jeg som trodde jeg hadde årets svindelidé.

Lenke til kommentar
Utaler ikke du det krøllalfakd?

Nei. Jeg heter André Kristoffer Dahl, og initialene til dette er AKD. A = @, dermed @kd.

haha.. uttales ikke @ "at"?

Joda, men @ er A, og det var det jeg tenkte på når jeg registrerte meg her på forumet. Det er lenge siden, det var 23/04/2003.

Men det må jo være feil.. Så du uttaler nicket ditt "atkd" :D

Lenke til kommentar

akd hadde jo ikke sett så tøft ut som @kd og er det bare meg som har skjønt alt det @kd har sagt nå for lenge siden? :dontgetit: .

Phax, må virkerlig komme med en god grunn når han besøker forumet etterpå!

edit: Det der er virkerlig et tøft kamera (ønska meg egentlig det, men *host* pris) :love:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...