SnowDOG_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Zyrtec og Cetrizin ... allergi er en fin ting, right?Fyllesjuke skal visst bli delvis kurert av Zyrtec, så da prøver jeg det nå... Natta! Det funket som faen her! Er trøtt som en dovendyr men det er ikke hint til bakrus eller noen ting. Det eneste eg gjorde var å drikke rimelig med væke, 1zyrtec + 1ibux så var det sengen. Nå må eg få ræven ut i regnværet med vofsen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nå skal jeg hogge ved! Hoho, det blir nok gøy. Eller ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Eg spiser druer, gode er det! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nå skal jeg hogge ved! Hoho, det blir nok gøy. Eller ikke. Nå skal jørgen skrive en 4-siders raport om "hva er strøm?" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nå skal jeg hogge ved! Hoho, det blir nok gøy. Eller ikke. Nå skal jørgen skrive en 4-siders raport om "hva er strøm?" Da ønsker jeg Jørgen lykke til. *hogge* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ønsk meg lykke til også forresten ... Jeg må SINNSVAKT på dass, og denne gangen tror jeg det blir ubehagelig. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 He..He...! Lykke til!! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Halden metodistkirke bruker msn spaces som hjemmeside. Lal! http://spaces.msn.com/members/metohalden/ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Haha, er sliten jeg :S Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fy F*** i helvete for en J**** D**** dag..... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Zyrtec og Cetrizin ... allergi er en fin ting, right?Fyllesjuke skal visst bli delvis kurert av Zyrtec, så da prøver jeg det nå... Natta! Det funket som faen her! Er trøtt som en dovendyr men det er ikke hint til bakrus eller noen ting. Det eneste eg gjorde var å drikke rimelig med væke, 1zyrtec + 1ibux så var det sengen. Nå må eg få ræven ut i regnværet med vofsen. Zyrtec skal tas før man begynner og drikke da , og da finnes det ikke snev av hangover , to bad at di sluttet og fungere på meg , Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Owned. i hvilket forum? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Viss det kommer flere HÆSTER nå, Ø.B...så tror jeg at jeg går og gjemmer meg! Jeg samler de opp i garasjen her, tror de planlegger verdensherredømme snart. Men ingen trussel foreløpig Kun en fordel, for de dekker vel til gressklipperen så du ikke kommer til. Nei, så heldig Er de fra Toten, alle sammen? I så fall kan du jo spise dem. Men da må du slå plenen. Dilemma! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvorfor? les deppetråd ..... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som faktisk har hatt en bra dag da? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som faktisk har hatt en bra dag da? nei. skulle sykle til joker, når jeg drar er det fint og sol, når jeg er ferdig der inne så regner det, masse regn, så sykler jeg hjem, så kommer jeg hjem drita våt, og når jeg nå er kommet hjem har det sluttet og regne, Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Argh, er forkjøla(nordlending forkjøla ). Streva på Tusenfryd også i dag Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja Wow.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg