LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Karsten blir eid av Christian. Snart pumper han henne full med ekkel sosse-DNA! :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Karsten blir eid av Christian. Snart pumper han henne full med ekkel sosse-DNA! :O Jeg hadde henne på rygg i rundt tusen dager, og han får et kyss på kinnet. Hvem eier hvem? Edit: Ok, vulgært. Endret 4. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Karsten blir eid av Christian. Snart pumper han henne full med ekkel sosse-DNA! :O Jeg hadde henne på rygg i rundt tusen dager, og han får et kyss på kinnet. Hvem eier hvem? Edit: Ok, vulgært. Hvem besudlet henne sist? Jo, det var Christian det. Ikke kom her og skryt av gamle prestasjoner, lev i nuet gutt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Karsten blir eid av Christian. Snart pumper han henne full med ekkel sosse-DNA! :O Jeg hadde henne på rygg i rundt tusen dager, og han får et kyss på kinnet. Hvem eier hvem? Edit: Ok, vulgært. Hvem besudlet henne sist? Jo, det var Christian det. Ikke kom her og skryt av gamle prestasjoner, lev i nuet gutt! Hadde jeg levd i nuet, hadde jeg spolert sjansene for fremtidige rygg-skandaler. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Rygg-skandaler? OMFG, Eli Rygg? Skitne gutten som leker med lego i portveien 2. Dans skitne tøs, dans til min himmelske fløyte. Ok, nå begynner det å bli leggetid! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hehehe. Hadde eg bodd i sentrum så hadde eg jommen turt ned dit og....skjekket opp x'n din! Og banket idol fyren etterpå. Teit sagt av meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Eg såg idol Tone på senteret her i Sogndal( her eg går på skole no ja ) Jah kan si det slik; hu er faen meg enda finere in real life Og for ett blikk det er på det mennesket Endret 4. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Herreguud, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Der duppet eg av og våknet igjen. Nei....på tide å sove av seg promillen. Zyrtec nede og drukket rimelig mye vann så da skal det gå greit. God natt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Zyrtec og Cetrizin ... allergi er en fin ting, right? Fyllesjuke skal visst bli delvis kurert av Zyrtec, så da prøver jeg det nå... Natta! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Joachim, din slaur! Ødela hele Bli sunn klubben! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 #¤#% #¤#¤%"¤#"¤"# alle forum går til dass. *dævve* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Off la meg klokka 7, blei tvinga opp kl 9..trøtt? Så jævlig Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Joachim, din slaur! Ødela hele Bli sunn klubben! Ja, pokker ass Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bli sunn klubben sugde siden trådstarter selv ikke visste hva den gikk ut på. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Off la meg klokka 7, blei tvinga opp kl 9..trøtt? Så jævlig La meg kvart over og stod opp ti... Er ikke lett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Eks'en ble kysset på kinnet av idol-Christian... Stakkars eksen din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg