danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fra datatimen på fredag. Løreren er hu vesle dama på bildet (som bare kjefter). Og den dataen en har tatt en pause fra er en i klassens Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da legger jeg meg. Natta: danielsn, CurSe. Og STP og Knut siden vi skal på tur Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da legger jeg meg. Natta: danielsn, CurSe. Og STP og Knut siden vi skal på tur EY! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da legger jeg meg. Natta: danielsn, CurSe. Og STP og Knut siden vi skal på tur Og hva skulle du lære deg å huske? Og skal ikke jeg på tur? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da legger jeg meg. Natta: danielsn, CurSe. Og STP og Knut siden vi skal på tur Og hva skulle du lære deg å huske? Og skal ikke jeg på tur? Nei, du skal ikke på tur (gidder ikke å hente deg). Også er det guttetur Natta til deg å da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Synd jeg alt har fått ja av de to andre da. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da legger jeg meg. Natta: danielsn, CurSe. Og STP og Knut siden vi skal på tur Og hva skulle du lære deg å huske? Og skal ikke jeg på tur? Nei, du skal ikke på tur (gidder ikke å hente deg). Også er det guttetur Eldstemann bestemmer, altså meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da kastet jeg inn napalm bomba, skal opp 9 i morgen Og Cola savner jeg.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da legger jeg meg. Natta: danielsn, CurSe. Og STP og Knut siden vi skal på tur Og hva skulle du lære deg å huske? Og skal ikke jeg på tur? Nei, du skal ikke på tur (gidder ikke å hente deg). Også er det guttetur Eldstemann bestemmer, altså meg Har vell sagt ja jeg å, men tengte jeg skulle høre med dere først, og så må hun komme seg hit helt på egenhond Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Altså, jeg har da vært i Jevnaker før, så det går bra. I verste fall må Lars kjøre meg. Men jeg tviler på at de andre (DVS, ikke Daniel, meg og STP.) synes dette er moro å lese så... Hva skjer? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er ikke dette en tråd for ot da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jo, men slike ting kan en jo like greit ta på MSN/PM... ^^ Renate er veldig sur nå, sier hun skal filme meg mens jeg sover.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Wee. Fylla eier. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Wee. Fylla eier. Agreed. Kommer til å dø i morgen, kebab deluxe ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Wee. Fylla eier. Agreed. Kommer til å dø i morgen, kebab deluxe ^^ Jeg vil ha kebab!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Wee. Fylla eier. Mye å skryte av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Eks'en ble kysset på kinnet av idol-Christian... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hohoho! Er det ikke bare eg som er.....har dårlig kordingerin? hihi! Nei får konse her så ikke det blir så altfor mye skriveleif og greier. Idag har eg ledd og kost meg ja! Uten å havne på glattcelle tilåmed! Var dog ikke på byn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis du er full nok, Mario, kan ikke du stikke ned på Mood og knuse trynet på idol-Christian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg